Aplicațiile BT sunt indisponibile în perioada 30 decembrie – 2 ianuarie

Aplicațiile BT sunt indisponibile în perioada 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00. Banca a anunțat că își upgradează sistemele informatice pentru perfecționarea serviciilor.

În această perioadă vor funcționa doar:

  • Cardurile fizice BT pentru plăți la comercianți, inclusiv online și retrageri de numerar
  • Aplicația BT Pay, pentru plăți la comercianți
  • Dacă folosiți POS-uri sau soluții online de acceptare a cardurilor la plată (e-commerce) de la BT în perioada menționată, acestea funcționează normal

Vă recomandăm să asigurați în avans alimentarea cardurilor de business pentru cheltuielile necesare companiei în perioada 30 decembrie – 2 ianuarie.

În această perioadă, pentru alte tipuri de tranzacții, cu excepția celor de mai sus, nu vor funcționa aplicațiile BT24, BT Go, NeoBT, BT ULTRA și BT Pay. În această categorie intră inclusiv:

  • Transferurile între conturile proprii sau alte conturi
  • Schimbul valutar
  • Constituirea/desființarea de depozite, alimentare/retragere din conturile de economii

În 29 și 30 decembrie vom avea program special pentru realizarea plăților și a altor tranzacții bancare, valabil pentru aplicațiile BT (BT24, NeoBT, BT Ultra, BT Pay) și în unități. Vă rugăm să vă asigurați de realizarea tranzacțiilor companiei astfel:

  • 29.12, până la ora 13:00: ora limită pentru plățile în lei de mică valoare (sub 50.000 lei) către alte bănci;
  • 29.12, până la ora 15:00: ora limită pentru plățile de mare valoare/urgente (în lei) și plățile valutare către alte bănci;
  • 30.12, până la ora 16:00, vor funcționa plățile instant în lei și euro, plățile către conturi BT, transferurile între conturile proprii, schimbul valutar și constituirea/desființarea de depozite disponibile în aplicațiile BT24, NeoBT, BT Go.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati