Ajustând chiriile în funcție de evoluția vânzărilor, conducerea mallului Băneasa Shopping City dorește să păstreze, în acest fel, toate spațiile ocupate cu chiriași, astfel încât toate magazinele să rămână funcționale, a declarat Arthur Popa, CEO al Băneasa Shopping City.
Arthur Popa, CEO al Băneasa Shopping City, a vorbit despre despre flexibilitatea companiei în confruntarea cu criza economică provocată de noul coronavirus: ”Am decis reducerea chiriilor, pentru a nu afecta businessurile prezente în mall. Vrem să păstrăm un grad de închiriere de 100%”.
Băneasa Shopping City – mallul din zona de nord a Capitalei, administrat de compania Băneasa Developments – și-a propus ca în anul 2021 să menţină toate spaţiile închiriate din centrul comercial, adaptându-și modalitatea de calcul al chiriilor la actuala situaţie amprentată negativ de pandemia de coronavirus. În cazul Băneasa, conducerea a optat pentru reduceri ale chiriilor, potrivit Ziarul Financiar.
”Închiderea centrelor comerciale şi blocajul din perioada stării de urgenţă au cauzat o scădere drastică a vânzărilor, plasând retailul printre cele mai afectate sectoare economice. Am ştiut că o perioadă dificilă nu poate fi depăşită decât împreună, aşa că am încercat să ne ridicăm la nivelul provocărilor anului 2020 oferind un sprijin real magazinelor noastre. Concret, peste 99% dintre chiriaşii noştri s-au aflat în imposibilitatea de a-şi desfăşura activitatea iar noi am decis să ii sprijinim prin scutirea de la plata chiriei pe durata restricţiilor. De asemenea, după redeschiderea parţială din dată de 15 iunie, am continuat în aceeaşi direcţie, oferindu-le ajutor celor care nu au beneficiat de un cadru legal favorabil reluării activităţii: operatorii de restaurante, cafenele şi cinema”, explică Arthur Popa – CEO al Băneasa Shopping City -, potrivit zf.ro.
Arthur Popa: „Am ales să acţionăm în mod ferm, prin micşorarea din proprie iniţiativă a valorii chiriilor”
Arthur Popa a subliniat că, în condiţiile în care s-au impus măsuri de distanţare pe fondul pandemiei, iar traficul din malluri şi centre comerciale a fost afectat de acestea, compania a decis reducerea chiriilor pentru a nu afecta businessurile prezente în mall.
”Întrucât restricţiile impuse de autorităţi au condus la diminuarea numărului de vizitatori, dar mai ales au avut un impact semnificativ asupra anumitor segmente de activitate, am ales să acţionăm în mod ferm, prin micşorarea din proprie iniţiativa a valorii chiriilor. Măsurile anterior menţionate ne-au afectat semnificativ rezultatele financiare, însă pentru noi este esenţial să asigurăm premise sustenabile pentru viitor”, spune CEO-ul.
Aşteptările noastre pentru anul 2021 sunt legate de păstrarea unui grad de ocupare a spaţiilor de 100% cu partenerii actuali
”Provocările fără precedent din 2020 ne-au mobilizat către responsabilitate şi solidaritate faţă de comunitatea din care facem parte. În ciuda contextului nefavorabil creat de pandemie, strategia comercială a rămas o constantă, fiind caracterizată de intenţia de diferenţiere şi de consolidare a reputaţiei noastre. Deschiderea Yves Saint Laurent Beauty Boutique, în premieră în Europa şi a magazinului Hugo Boss, în toamna anului trecut, reafirmă statutul de lider al Băneasa Shopping City că destinaţie preferată pentru shoppingul de produse de premium.
De asemenea, ne dorim că toate magazinele să fie deschise publicului, un detaliu care contribuie semnificativ la succesul proiectului nostru, dar şi la experienţă pe care o oferim vizitatorilor. Din acest punct de vedere, aşteptările noastre pentru anul 2021 sunt legate de păstrarea unui grad de ocupare a spaţiilor de 100% cu partenerii actuali“, a mai spus Arthur Popa.