Auchan a deschis primul magazin ATAC Hiper Discount din București

Auchan România continuă dezvoltarea rețelei ATAC Hiper Discount, formatul cu o politică agresivă de prețuri mici, și ajunge la 8 magazine cu acest concept, cea mai recentă inaugurare având loc joi, 10 aprilie, în București, potrivit unui comunicat de presă.

Sub sloganul „Jos cu prețurile!”, magazinele ATAC propun prețuri mici la scară generalizată, precum și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă pentru cantități mai mari, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare.

Hipermarketul ATAC Hiper Discount by Auchan este situat pe Șoseaua Chitilei Nr. 242A și propune clienților o gamă diversificată de peste 10.000 de articole.

Cu o suprafață de peste 6.600 metri pătrați, ATAC Hiper Discount Chitila oferă un sortiment variat de produse alimentare și nealimentare, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat, atât case cu servicii de scanare și încasare asigurate de casieri, cât și case care pot fi operate în regim self check-out.

  • Peste 100 de angajați lucrează în ATAC Hiper Discount Chitila, iar magazinul este deschis zilnic în intervalul 7:00-22:00.

De asemenea, magazinul este complet echipat cu soluții de accesibilitate pentru persoane cu dizabilități, respectiv: parcare conform normativului, zone speciale de pick-up și drop off pentru taxi & ridesharing, culoar tactil pentru nevăzători, serviciu de însoțire la cumpărături, coșuri de cumpărături speciale pentru persoanele în fotoliu rulant, cod QR pe vitrine cu apelare directă către serviciul clienți, acces facil la cântarul din zona de legume & fructe, case de marcat dedicate, cu spații mai largi, precum și rampă dedicată de acces la zona SGR.

  • „Deschiderea primului magazin ATAC în București reprezintă un pas important în dezvoltarea acestui concept care a fost foarte bine primit în celelalte orașe din țară. ATAC Chitila este un concept hiper discount cu o rază de atracție regională pentru București și Ilfov, ceea ce înseamnă că mulți clienți sunt dispuși să parcurgă distanțe mai mari tocmai pentru a beneficia de prețuri mai avantajoase, un comportament întâlnit și în alte locații din țară. În acest sens, continuăm să investim în acest format de discount ca parte a angajamentului nostru de a proteja puterea de cumpărare a românilor, oferindu-le prețuri mai avantajoase. Suntem încântați că locuitorii din apropiere și din întreaga zonă a Bucureștiului vor putea acum să beneficieze de acest concept inovativ și de prețuri excepționale”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.

Odată cu deschiderea magazinului ATAC Chitila, Auchan își extinde rețeaua de hipermarketuri discount la 8 locații, acoperind județe precum Brașov, Prahova, Timiș, Mureș, Galați, Satu Mare, Sibiu și București.

În plus, clienții magazinului ATAC Chitila au oportunitatea de a contribui în mod activ la protejarea mediului înconjurător prin serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Zero Risipă unde alimentele care se apropie de termenul de expirare pot fi achiziționate la un preț redus, dar și cu sistemul de Garanție – Returnare pentru colectarea ambalajelor cu sigla Ambalaj cu garanție, prin intermediul căruia aceștia sunt recompensați cu 0,6 lei pentru fiecare ambalaj returnat, beneficiul suplimentar de 10 bani față de garanția SGR fiind oferit sub formă de voucher de fidelitate pe cardul MyCLUB sau MyBusiness CLUB.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati