BRD, noul partener principal al Festivalului George Enescu

BRD Groupe Société Générale se alătură celui mai important eveniment cultural internațional organizat în România, Festivalul Internațional George Enescu, marcând astfel debutul unei noi etape în dezvoltarea festivalului, potrivit unui comunicat de presă. Aceasta vizează democratizarea accesului la muzica clasică și deschiderea ei către tânăra generație.

Cunoscut deja ca mecena pe scena culturii din România, BRD își propune să aducă experiențe noi publicului în următorii patru ani, parteneriatul acoperind edițiile 2023, 2025 și 2027.

“Anul acesta avem o ediție marcată de o serie de noutăți pentru Festivalul Enescu. Intrăm într-o nouă etapă sub conducerea Maestrului Măcelaru în calitate de Director Artistic, avem o nouă echipă de management la Artexim, organizatorul Festivalului de peste 30 de ani, și ne bucurăm să anunțăm astăzi un nou partener principal. Am descoperit o mare deschidere către cultură din partea BRD și privim cu entuziasm către proiectele pe care le pregătim împreună. Este extrem de important să avem alături pentru următoarele ediții ale Festivalului Enescu un partener cu care împărtășim aceleași valori”, a subliniat Cristina Uruc, manager interimar Artexim.

Parteneriatul a fost anunțat în cadrul unui eveniment care a inclus și un dialog între Maestrul Cristian Măcelaru, François Bloch și Cristina Uruc. Cei trei au detaliat obiectivele pe care și le setează începând cu ediția de anul acesta a festivalului, desfășurată între 27 august și 24 septembrie.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati