Carrefour România lansează cea de-a patra ediție a campaniei Plata cu PET, în 20 de hipermarketuri din țară, începând cu 22 septembrie 2022.
- Pentru fiecare PET colectat şi, de anul acesta, pentru fiecare doză de aluminiu sau sticlă, clienții Carrefour primesc un fruct sau o legumă de la producătorii locali.
- Pentru fiecare rPET DORNA colectat, realizat din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, clienții se pot bucura de o cantitate dublă de fructe și legume.
O noutate adusă anul acesta o reprezintă echipamentele inteligente de colectare separată a ambalajelor de băuturi (Reverse Vending Machines), tehnologie care oferă posibilitatea consumatorilor de a colecta separat atât PET-uri, cât și doze de aluminiu și ambalaje de sticlă.
- La fel ca în edițiile anterioare, pentru fiecare PET colectat, clienții Carrefour primesc un fruct sau o legumă cultivate în România, iar de anul acesta, acelaşi mecanism este aplicat şi pentru doze de aluminiu și sticlă. Ȋn plus, pentru fiecare sticlă rPET DORNA, realizată din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, clienții se pot bucura de o cantitate dublă de fructe și legume. Astfel, PET-ul, doza de aluminiu și ambalajul de sticlă devin o monedă de schimb, iar clienții contribuie la reducerea amprentei asupra mediului, susțin producătorii locali și se pot bucura de produse românești, proaspete.
Campania se derulează începând cu data de 22 septembrie, în parteneriat cu Coca-Cola HBC România și GreenPoint Management, cu sprijinul Financiar Recycling, Professional Recycle, Green PC Ambalaje și Envipco România.
Plata cu PET a fost lansată în premieră, în anul 2019, de Carrefour România, ca parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic și a beneficiat de popularitate în rândul clienților: în primele trei ediții au fost colectate peste 750.000 de PET-uri și au fost date la schimb peste 120 de tone de fructe și legume românești, în 35 de hipermarketuri din țară.
„Plata cu PET sprijină consumatorii în adoptarea unui stil de viață responsabil, în care deșeurile de ambalaje sunt privite drept resurse care, prin reciclare, dau viață unor noi ambalaje, având o amprentă de carbon mult redusă.” a adăugat Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director Coca-Cola HBC România.
Plata cu PET a fost lansată în premieră, în anul 2019, de Carrefour România, ca parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic. Astfel, în primele trei ediții au fost colectate peste 750.000 de PET-uri și au fost date la schimb peste 120 de tone de fructe și legume românești, în 35 de hipermarketuri din țară.
„Sperăm ca tehnologia noastră să contribuie la creșterea numărului de ambalaje colectate pe durata campaniei.” a arătat și Bogdan Purcherea, Managing Director Envipco România.
Inițiativa se derulează în paralel în câte două orașe, în 20 de hipermarketuri din țară (Constanța – București Orhideea, Galați – Ploiești, Bârlad – Târgoviște, Iași – Brașov, Buzău – Sfântu Gheorghe, Piatra Neamț – București Vulcan, Suceava – Râmnicu Vâlcea, Baia Mare – Drobeta Turnu Severin, Satu Mare – Timișoara, Oradea – Cluj) în perioada 22 septembrie – 27 noiembrie.
Totodată, participanții din fiecare oraș se pot înscrie la marea tombolă cu premii prietenoase cu natura.