Carrefour România a prezentat 14 crame românești la Festivalul Milano Wine Week

0
133
Pixabay

Carrefour România a participat cu programul „Deschidem Vinul Românesc” la Milano Wine Week, unul dintre cele mai mari evenimente internaționale dedicate vinului.

  • Paisprezece crame românești, parte a programului Carrefour, au prezentat la Milano selecții clasice premium, dar și soiuri mai puțin cunoscute ale viticulturii românești, precum Crâmpoșia, Negru de Drăgășani, Șarba, Tămâioasa Românească, Feteasca Regală, Cadarca și altele, marcând și o premieră pentru piața italiană, aceste vinuri fiind introduse pentru prima dată în Italia.

Evenimentul are loc în perioada 8-16 octombrie și reunește producători, degustători, oenologi, experți și iubitori de vin din întreaga lume.

Duminică, 9 octombrie, România a beneficiat de o zi exclusivă în cadrul Milano Wine Week, la Palazzo Bovara, aducând vinurile românești în centrul atenției internaționale.

Marinela Ardelean, critic de vin, arbitru la concursuri internaționale, Ambasadorul de vinuri al programului „Deschidem Vinul Românesc”, și Mircea Niculescu, Senior Wine Buyer la Carrefour România, au susținut cu această ocazie patru prezentări de tip Masterclass, în care cunoscători, experți internaționali și invitați speciali au avut ocazia să deguste și să analizeze profesionist vinurile românești.

„A fost o mare bucurie pentru mine să prezint la Milano Wine Week soiurile de mare valoare cultivate pe solurile românești, prea puțin cunoscute de iubitorii de vin din întreaga lume. Astfel de inițiative duc vinul românesc unde merită să fie, după ce în ultimii ani piața a evoluat formidabil; am avut inclusiv reacții de la experți care ne apreciaza vinul ca fiind un competitor serios pentru  vinurile străine. Astfel  dăm încredere și producătorilor și consumatorilor în noua lume a vinului din România. Pe plan personal, ca româncă rezidentă în Italia, țară cu o multimilenară cultură a vinului, m-am simțit onorată să reprezint chiar aici vinul din România”, a declarat Marinela Ardelean, ambasadorul programului „Deschidem Vinul Românesc”.

Cele 14 crame partenere Carrefour prezente la Milano sunt: Via Viticola; Domeniile Prince Matei; Jidvei; Domeniul Bogdan; The Iconic Estate – Alexandrion Group; Avincis; Villa Vinea; Cotnari; Crama Rotenberg; Davino; Domeniile Săhăteni – Aurelia Vișinescu; Crama Gîrboiu; Gramofon Wine; Domeniile Tohani.

„Cu participarea la Milano Wine Week, am mai făcut un pas în aduce vinului nostru recunoașterea pe care o merită la nivel mondial. Echilibrul între tradiție și modernitate este apreciat aici deopotrivă de experți și iubitori ai vinului și ne bucurăm că am reprezentat România la acest eveniment de anvergură internațională, în cadrul programului Deschidem Vinul Românesc”, a completat Alin Lăzărescu, Director General Via Viticola.

„Deschidem Vinul Românesc”, programul Carrefour inițiat în 2019, are misiunea de a sprijini industria vinului românesc și de a pune România pe harta internațională a vinului, cu o selecție de peste 200 de etichete, dintre care unele sunt vândute exclusiv în Carrefour la nivel național.

  • În 2021, Carrefour a promovat vinul românesc la New York cu ocazia Zilei Naționale, iar anul acesta, „Deschidem Vinul Românesc” a făcut încă un pas curajos pentru strugurii românești, pentru tehnicile tradiționale și inovatoare de producție locale, pentru modernitatea și inovația pe care o cultivă viile noastre, provocând țara vinului, Italia, să descopere vinul românesc.

Carrefour România va dezvolta în continuare programul „Deschidem Vinul Românesc” pentru a promova vinul din România în mod creativ, punând în valoare unicitatea vinurilor românești și a soiurilor autohtone.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.