Carrefour România a creat 200 de posturi de lucrător comercial universal în reţeaua sa naţională de magazine în format hypermarket, supermarket şi Supeco, însemnând aproximativ 260 de unităţi.
Potrivit unui comunicat al companiei, posturile şi responsabilităţile aferente sunt detaliate pe site-ul Carrefour, la secţiunea Cariere, cât şi pe site-ul OLX şi nu presupun cunoaşterea limbii române sau a limbii engleze.
Printre responsabilităţile postului se numără îndrumarea clienţilor în magazin şi asigurarea unor raioane atractive din punct de vedere comercial, pentru a facilita procesul de cumpărare pentru clienţi, potrivit unui comunicat de presă.
Facilităţile oferite de Carrefour România includ asigurare medicală privată, tichete de masă, cupoane de Paşte şi Crăciun, ajutor de transport, prime de vacanţă şi fidelitate şi, nu în ultimul rând, cursuri de formare şi dezvoltare.
Carrefour România a donat către Crucea Roşie Română şi Fundaţia FARA 270 tone de alimente, încă din prima săptămână de conflict.
„În primele zile de război, ne-am mobilizat cu toţii, companii, persoane şi autorităţi, pentru a susţine persoanele dislocate din Ucraina. Este important acum să rămânem concentraţi pe ceea ce contează şi să continuăm eforturile de a ne sprijini vecinii, demonstrând că empatia şi grija faţă de celălalt reprezintă valori stabile şi nu emoţii trecătoare. Pasul următor este, din punctul nostru de vedere, integrarea pe piaţa muncii a celor care doresc să rămână în ţară, în paralel cu asistenţa umanitară a celor care au nevoie. Îi invităm pe prietenii noştri ucraineni să descopere un mediu divers, tolerant, performant, în care vor avea oportunităţi şi instrumente potrivite pentru a-şi defini o carieră de care să fie mândri. Această iniţiativă este încă o dovadă a faptului că lumea Carrefour este o lume a oamenilor, mai presus de orice”, a declarat Alina Gamauf, HR, Corporate Affairs & CSR Director Carrefour România.
Totodată, Carrefour România continuă eforturile de asistenţă umanitară prin programul Banca de Alimente, derulat în parteneriat cu Crucea Roşie Română. Astfel, compania direcţionează alimentele greu perisabile donate de clienţi în staţiile speciale de colectare din 41 de hypermarketuri către populaţia ucraineană, atât cea care intră în România, indiferent dacă se stabileşte aici sau se află în tranzit, cât şi pentru cea rămasă în Ucraina. Clienţii pot dona şi direct din contul Act for Good din aplicaţia Carrefour către cauza Banca de Alimente, unde 30 de puncte se convertesc într-un aliment donat de către Carrefour prin această iniţiativă.
Clienţii Carrefour România pot face cumpărături direct în cele peste 360 de magazine din ţară, unde cu aplicaţia Carrefour şi casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă şi uşoară, sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro şi platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store.