Centrul de Relații cu Publicul al Primăriei Sectorului 2 a fost modernizat

Dacă aveți probleme de rezolvat la ghișeele Centrului de Relații cu Publicul al Primăriei Sectorului 2, nu trebuie să irosiți minute bune în spațiu închis, în sala de așteptare.

„Sunt ore de vârf când anumite ghișee pot fi ceva mai aglomerate. Cele 10-15 minute de „așteptare” le puteți înlocui cu câteva clipe de relaxare în parcul din proximitate, cu cumpărături rapide făcute in proximitatea clădirii, etc.

Cum „timpul pierdut” devine „timp câștigat”? Simplu – odată ce intrați în posesia bonului de ordin, aveți acces rapid la sursa de informare directă. Puteți părăsi sala de așteptare, căci veți ști constant când vă vine rândul. Cum?

Cu ajutorul telefonului mobil, printr-o simpla scanare a QR code-ului poziționat sub afișajul electronic al Centrului de Relații cu Publicul sau accesați website-ul Primăriei – link dedicat: https://ps2.ro/afisaj.

Soluția a fost implementată de echipa de IT a Primăriei cu zero costuri și vă așteptăm să beneficiați de avantajele ei. „Timpul pierdut” poate fi oricând „un timp câștigat”, a anunțat Primăria Sector 2, pe Facebook.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati