Contractantul este Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.p.a. (lider) – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat).
Vor fi realizate intersecții pe 3 niveluri
Scrioșteanu a precizat că în premieră vor fi realizate intersecții pe 3 niveluri: subteran, teran și suprateran.
Amenajare intersecții:
➡️ Intersecție Centura București – DN5 (inclusiv reabilitarea pasajului peste DN5)
➡️ Pasaj subteran pe CB km 44+725 – DC18 (Măgurele)
➡️ Intersecție Centura București – DC20 (Vârteju) și Cazarma Măgurele km 46+040
➡️ Intersecție Centura București – DN6 (Alexandria)
Pe acest traseu se află și pasajul Domnești, dar este o lucrare separată de acest proiect.
Scrioșteanu a a mai spus că pe acest traseu va fi amenajată prima parcare de lungă durată, inclusiv pentru camioane, pe actuala centură a Bucureștiului.
Parcarea va fi amplasată la km 54+765, accesul va fi asigurat din intersecția giratorie proiectată pe Centura Bucureștiului, prin drum de legătură, pentru a putea fi accesată din toate direcțiile.
Secretarul de stat a amintit că pe 22 decembrie 2021 a fost contratul pentru lotul I, A1 – DN5.
CNAIR a semnat atunci contractul cu Asocierea IBB-HIB ROMANIA – IBB-HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH –AUTOTEHNOROM – VENTOR GRUP CONSULTING pentru execuție „Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A1 (km 55+520) și DN 5 (km 40+000) – Lot I între A1 (km 55+520) și km 54+700, inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54+765”.
„Așa cum am mai spus, toată Centura Capitalei va avea 4 benzi de circulație, până în 2025”, a conchis Scrioșteanu.