Cetățenii din Sectorul 2 pot depune online actele pentru rezervarea unui loc de parcare

Primăria Sectorului 2 a lansat o platformă online pentru parcările de reședință. Astfel, cetățenii pot depune online actele pentru rezervarea parcării de reședință. În plus, există o listă virtuală de așteptare, astfel încât văd când le vine rândul, dacă există mai multe cereri pentru un singur loc, arată sursa citată.

În plus, nu mai este nevoie să meargă fizic, să ia hârtie de la taxe și impozite că nu au datorii și că locuiesc în Sectorul 2, verificarea fiind făcută automat, platforma de parcare fiind conectată cu baza de date de la taxe și impozite.

În platformă au fost încărcate contractele în derulare și cererile care au fost depuse fizic până la această dată, iar primarul spune că nimeni nu se va putea ”băga în față”.

”Am dat în folosință noua platformă de gestiune a parcărilor. Ca orice aplicație nouă, ea va fi o perioadă în probe. Digitalizarea acestui serviciu a avut 3 obiective clare de atins: transparență totală, simplificarea procesului și siguranța sistemului. La capitolul transparență a fost cel mai mult de muncă. A trebuit să procesăm zeci de mii de contracte și cereri vechi în noua platformă, astfel încât de aici înainte să avem trasabilitate pe tot ansamblul serviciului. Nicio cerere nu se mai pierde, iar ordinea e bătută în cuie și o puteți verifica singuri în orice moment. Procesul a fost simplificat. Depuneți cerere în câțiva pași, verificați starea cererii oricând, fără drumuri și fără bătăi de cap. Majoritatea datelor sunt completate și verificate automat folosind interconectarea cu platforma Direcției Venituri Buget Local. Astfel se strecoară mai puține erori umane și procesul nu poate fi alterat. Siguranța sistemului e fundamentală pentru orice aplicație ce utilizează informații cu caracter personal. Nicio persoană neautorizată nu va putea umbla la date. Nimeni nu va putea să schimbe ordinea cererilor. Această platformă a fost testată în repetate rânduri, inclusiv de către cei de la STS, cărora vreau să le mulțumesc pentru asistența acordată”, a scris primarul Radu Mihaiu pe pagina de Facebook.

Platforma va anunța utilizatorii și dacă sunt probleme cu contractul sau se modifică regulamentul de parcare. Pentru a depune cerere de parcare e necesar să aveți un cont pe platforma DVBL.

”Vom prelua în continuare cereri și la sediul ADP, tot prin această platformă, astfel încât toate cererile să urmeze același flux sigur și transparent. Dacă întâmpinați probleme sau dacă aveți sugestii de îmbunătățire, vă rugăm să ne scrieți la parcari@adp2.ro”, a mai scris Mihaiu pe pagina de Facebook.

Platforma nu are deocamdată o hartă cu locurile de parcare din Sector, așa cum există la alte sectoare, iar contractul trebuie semnat fizic, la sediul ADP.

Sectorul 2 era între ultimele din București care nu oferea aceste servicii online. În Sectoarele 1,3,4, 5 și 6 acest lucru deja se întâmplă.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati