Ciprian Ciucu, primarul Sectorului 6, spune că a depistat o serie de nereguli după ce a fost făcut un exercițiu pentru spălarea străzilor. Pentru că acțiunile nu au fost bine coordonate, o persoană va fi desemnată sa preia comanda pentru toate fortele participante la acțiune, a continuat edilul.
”Săptămâna trecută am făcut un exercițiu pentru spălarea străzilor din care să învățăm înainte de campania de curățenie generală pe care o vom demara în curând. Am făcut acest exercițiu pe Bd. Iuliu Maniu si pe str. Valea Lungă din cartierul Militari.”, a scris edilul pe pagina de Facebook.
”Săptămâna trecută am făcut un exercițiu pentru spălarea străzilor din care să învățăm înainte de campania de curățenie generală pe care o vom demara în curând. Am făcut acest exercițiu pe Bd. Iuliu Maniu si pe str. Valea Lungă din cartierul Militari.”, a scris edilul pe pagina de Facebook.
„Ce am invatat: In ceea ce priveste coordonarea intre politie, salubrist, operatorul de ridicari de masini: Firma de salubrizae si Politia Locala nu au actionat conform discutiei purtate la sedintele de pregatire, motiv pentru care vom desemna o persoana care sa preia comanda pentru toate fortele participante la actiune”, a mai scris Ciucu.
Alte concluzii trase de edilul Sectorului 6:
”- Firma de salubrizare a început activitatea înainte să fie eliberată partea carosabilă de mașini;
– Firma contractată pentru relocare a venit mai târziu decât ora stabilită și doar cu o mașină în loc de două;
– Nu au fost suficiente echipamente reflectorizante pentru lucrul pe timp de noapte;
În ceea ce privește Poliția Locală
– Nu toți polițeștii locali au avut ținute corespunzătoare (uniforme);
– Modul neconform de adresare (comunicare cu cetățenii);
În ceea ce privește firma de salubrizare
– Utilaje sunt parțial necorespunzătoare, autoutilitarele cu perii sunt ineficiente:
– Nu au presiune suficientă a apei pentru a spăla cu jet;
– Nu au turație suficientă pentru a mătura corespunzător (nu rup stratul de mâzgă depus și întărit);
– Nu au putere suficientă de aspirare a materiei măturate;
– Șoferii se deplasează cu viteză mai mare decât capacitatea utilajului de a fi eficient;
– Este necesara achiziționarea de indicatoare temporare de semnalizare rutieră pt astfel de acțiuni in acest fel reducând numarul mașinilor de politie mobilizate la acțiuni pentru semnalizare.
Totodată, Ciprian Ciucu a remarcat că locuitorii răspund neasteptat de bine (sub 10% nu au raspuns solicitarii de mutare voluntară a autoturismului). Astfel, ”putem realiza un rezultat foarte bun fara sa oprim traficul.”
”La aceste interventii identificam si autoturismele abandonate, pe care le ridicăm direct și le transportăm în parcul auto ce va fi amenajat special dacă Primăria Capitalei ne dă terenul cerut cu 2 luni în urmă.”, explică edilul.
”Acum avem formula exacta pentru calculul timpului de ridicat/mutat masini. Cunoastem:
1. Nr. total auto;
2. Nr. auto care trebuie ridicate/mutate (10% din Nr total auto)
3. Timpul mediu pentru mutat/ridicat 1 auto;
Deci:
– putem calcula exact cand incepem sa ridicam/mutam, cand incepem maturat/spalat, cand recomandam sa revina in parcare
– ne trebuie o procedura exacta operatiunea propriu-zisa de maturat/spalat manual si mecanizat (operatiune, utilaje, oameni).
IDEEA A FOST SĂ ÎNVĂȚÂM! De aceea am facut exercițiul! Văd deja un titlu ciudat în presă, la genul… „Nereguli descoperite ble bla bla””, a mai spus Ciucu.