Acest drum va prelua o parte din sarcina de pe Bd. Prelungirea Ghencea și o va descărca în Bd. Timişoara (și invers) și va degreva foarte mult str. Valea Oltului care este mai mereu aglomerată, a explicat edilul de sector.
Acesta a punctat că se va ajunge mai repede dinspre A1 în Sectorul 5.
Cum va arăta șoseaua propusă de primarul Ciucu
Astfel, potrivit primarului Ciprian Ciucu, următorul pas constă în realizarea studiului de fezabilitate, nu înainte de a deveni administratorii terenului:
”1. După această etapă, ca să putem face studiul de fezabilitate pentru lucrările de canalizare/utilități avem nevoie să devenim administratorii terenului;
2. Ca să devenim administratorii terenului, este nevoie de o Hotărâre a Consiliului General care să dea voie să facem exproprierile necesare. Avem deja și coridorul de exproprieri;
3. Apoi urmează contractarea de lucrări pentru utilități (apă-canal, Net-City, iluminat, gaze etc.);
4. După utilități vom da ordinul de începere a lucrărilor, deci estimez că vom începe lucrările în primăvara anului viitor și va fi gata în 2023.
Costul estimativ este de 55 de milioane de lei, din care 60% adică 33 de milioane sunt doar exproprierile, în conformitate cu grila salarială. Am analizat foarte mult traseul drumului tocmai pentru a reduce traseele expropriate.”, a scris Ciucu pe Facebook.