CJ Ilfov: Măsuri pentru limitarea răspândirii coronavirusului

Pe fondul creşterii riscului de infectare cu coronavirus, pentru a asigura serviciile pe care CJ Ilfov le oferă cetăţenilor, petru a proteja publicul, dar şi angajaţii instituţiei noastre şi în urma recomandărilor MAI, conducerea CJ Ilfov – preşedintele CJ Ilfov, vicepreşedinţii CJ Ilfov, secretarul judeţului şi directorii direcţiilor de specialitate au stabilit mai multe măsuri.

1. Se restricţionează toate serviciile de relaţii cu publicul. Toate documentele necesare desfăşurării activităţii vor fi accesibile ONLINE, pe site www.cjilfov.ro sau vor fi trimise prin poştă ori servicii de curierat. Toate solicitările sunt aşteptate pe e-mail, la adresa cjilfov@cjilfov.ro. Încărcarea documentelor sau relaţii suplimentare se pot obţine pe siteul nostru – www.cjilfov.ro, în paginile destinate fiecărei direcţii de specialitate. De asemenea orice informaţii pot fi primite la numerele de telefon – 021/ 212.56.93, 021/ 212.56.94, 021/ 212.56.95

2. Curierii externi au de asemenea accesul restricţionat în incinta CJ Ilfov.

3. Asigurarea materialelor igienico-sanitare, dezinfectarea spaţiilor comune de cel puţin trei ori pe zi şi asigurarea că fiecare persoană care intră în instituţie respectă normele de igienă şi protecţie stabilite.

4. Angajaţii vor lucra prin rotaţie, conform schemelor întocmite de şefii ierarhici şi vor veni la serviciu la intervale diferite.

5. Fiecare angajat va completa un chestionar tipizat referitor la trasabilitatea COVID-19.

6. Serviciile din subordinea CJ Ilfov vor lua măsuri similare petru prevenţia infecţiilor cu COVID-19, atât pentru personalul propriu, cât şi pentru cetăţenii interesaţi.

Măsurile se aplică de mâine, 12 martie, până la data de 24 martie, cu posibilitatea de prelungire. Mulţumim atât angajaţilor, cât şi dumneavoastră, publicul, pentru înţelegere. În această perioadă trebuie să fim cu toţii conştienţi că ţine doar de noi să limităm răspândirea coronavirusului, prin acţiuni responsabile şi grijă faţă de rude, prieteni sau colegi.

Întrucât contactul cu publicul a fost restricţionat, vă rugăm să ne contactaţi pe adresa de e-mail a Consiliului Judeţean Ilfov: cjilfov@cjilfov.ro

DIRECŢIA INVESTIŢII

Începând cu 12.03.2020 orice document care necesită analiză din partea Direcţiei Investiţii (Sesizări, petiţii, situaţii de lucrări, facturi, corespondenţă, etc.) se va transmite online după cum urmează:

1. Serviciul Administrare Drumuri Judeţene: drumuri@cjilfov.ro

2. Serviciul Lucrări Publice: serv_investiţii@cjilfov.ro

3. Serviciul Achiziţii Publice: serv_investiţii@cjilfov.ro

4. Biroul Patrimoniu: serv_investiţii@cjilfov.ro

5. Biroul Monitorizare Contracte Asociere: contracteasociere@yahoo.com

Totodată Direcţia Investiţii va transmite răspunsurile tot on-line în termen legal

1. Documentele necesare pentru obţinerea acordului de utilizare a zonei drumului judeţean sunt prezentate în documentul anexat.

2. Toate documentele se vor depune online (scanate) la adresa de e-mail: acord.drumuri@cjilfov.ro

3. După transmiterea documentaţiei, aceasta va intra în analiză şi se pot solicita online clarificări.

4. În momentul eliberării acordului se va înştiinţa beneficiarul în vederea achitării tarifului de emitere. Tariful pentru emiterea acordului de drumuri este de 103,4 lei pentru persoane fizice şi 112,1 lei pentru persoane juridice şi se va achita în contul RO48TREZ42121160250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov, Beneficiar: JUDEŢUL ILFOV – CIF 4192545

5. După achitarea acestuia, se va transmite ordinul de plată pentru verificare, iar în momentul încasării tarifului se va elibera acordul în format electronic.

Documente anexate:
Acte necesare pentru acord
Cerere emitere acord

DIRECŢIA URBANISM şi AMENAJAREA TERITORIULUI

Comisia Tehnică de Amenajare a Teritoriului şi Urbanism (CTATU) îşi suspendă activitatea până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea prelungirii acestei suspendări în funcţie de evoluţia situaţiei epidemiologice.

În consecinţă, în această perioadă nu vor fi înregistrate cereri pentru avizarea documentaţiilor de urbanism şi amenajarea teritoriului.

Cereri pentru emiterea Certificatelor de Urbanism (CU), Autorizaţiilor de Construire/Desfiinţare (AC/AD), Avizelor structurii de specialitate pentru CU sau AC/AD, precum şi alte solicitări se vor înregistra doar în format electronic la adresa de mail: urbanism@cjilfov.ro. Numarul de înregistrare şi cuantumul taxelor aferente solicitărilor înregistrate electronic vor fi comunicate ulterior prin poşta electronică.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati