Compania aeriană AnimaWings, care a ajuns la 90 de zboruri interne/săptămână, se așteaptă ca peste 30% din pasagerii de pe zborurile interne să vină din contractele încheiate cu marile companii.
Operatorul aerian spune că cel mai popular tip de abonament pe care companiile îl aleg este cel care include 100 de bilete. Principalele companii care au optat pentru abonamentele corporate, adică pentru angajații lor, activează în domenii precum banking, construcții, real estate, retail & fashion și IT&C.
Cele mai solicitate abonamente sunt cele care acoperă rutele interne, de la București spre Cluj, Timișoara, Iași, Oradea sau Suceava.
„Observăm un interes tot mai mare din partea companiilor românești pentru acest model de mobilitate predictibilă, iar peste 80% dintre abonamentele corporate vândute sunt pe rute interne. (…) Acestea oferă acces la bilete cu tarife preferențiale și o flexibilitate ridicată, permițând utilizarea aceluiași abonament de către mai mulți angajați, dar şi facilităţi pentru modificarea rezervărilor fără taxe suplimentare”, spune Marius Pandel, președinte AnimaWings.
În prezent, cel mai solicitat tip de abonament pentru zborurile interne este cel de 100 de bilete, iar pentru zborurile internaționale, companiile optează majoritar pentru pachetul de 50 de bilete. De asemenea, aproximativ 15% dintre companii aleg abonamente de volum mare, de 250 sau chiar 500 de bilete, semn că acest model de mobilitate devine parte integrantă din strategiile de deplasare ale companiilor.
AnimaWings este o companie aeriană 100% românească, parte a Memento Group, inaugurată în anul 2020. Compania operează, în prezent, zboruri regulate, dar și zboruri charter pentru agenția de turism din grup, Christian Tour.


