Consiliul Judeţean Ilfov a obţinut certificare pentru proceduri, eficienţă şi servicii de calitate

Consiliul Judeţean Ilfov a obţinut certificarea ISO 9001:2005 – o atestare a bunelor practici din organizaţie, a instruit în Managementul Calităţii 145 de angajaţi şi aleşi locali şi a implementat un sistem informatic pentru managementul investiţiilor publice – o platformă internă unde personalul specializat poate vedea în timp real în ce stadiu este o investiţie şi ce sume au fost plătite sau decontate.

Certificarea ISO 9001 dă garanţia cetăţenilor că instituţia oferă servicii de calitate, cu respectarea procedurilor şi a termenelor prevăzute de lege.

„Introducerea unui sistem de management al calităţii performant şi transparent în judeţul Ilfov” este un proiect finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativ (POCA).

Monica Trandafir, secretar general al judeţului, manager de proiect: „Am implementat acest program pentru că vrem să avem o administraţie modernă, să creştem încrederea cetăţenilor în noi şi calitatea serviciilor oferite. Certificarea ISO presupune şi instruirea oamenilor în privinţa standardelor de calitate. Beneficiile cursurilor de formare se traduc în perfecţionare, îmbunătăţirea continuă a performanţelor angajaţilor şi a aleşilor locali. Pentru că formarea s-a făcut din bani europeni, am scutit bani din bugetul nostru.”

Elena Sandache, resposabil financiar al proiectului: „Proiectul s-a desfăşurat în perioada iulie 2018 -ianuarie 2020, iar valoarea lui a fost de 571 860, 45 lei, din care 560 423, 24 lei finanţare nerambursabilă şi 11 437, 21 lei contribuţia CJ Ilfov. Cursurile au fost bine primite de angajaţi, care au devenit mai conştienţi de rolul lor în organizaţie şi mai motivaţi în îndeplinirea obiectivelor. Oamenii muncesc mai eficient pentru îndeplinirea obiectivelor instituţiei, aşa că toate lumea are de câştigat.”

ISO este un set de standarde cu recunoaştere internaţională pentru sistemul de management.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati