cora extinde serviciul de livrare a comenzilor online la nivel național

Retailerul cora își consolidează operațiunile Ecommerce prin extinderea serviciului de livrare la nivel național.

Astfel, orice persoană, indiferent unde se află în România, poate comanda din magazinul online sau de pe platformele partenerilor cora și primi comanda acasă.

Timpii de livrare variază, în funcție de distanță și de volumul comenzii, între 30 de minute – 48 de ore.

  • De asemenea, există posibilitatea alegerii intervalului orar de livrare pentru comenzi din zone aflate în afara orașelor în care cora este prezentă cu magazine.

Arhitectura noului serviciu implică patru hub-uri de livrare, respectiv magazinele cora Lujerului (București) – care va acoperi un sfert de țară situat în SV, cora Constanța – care va livra în SE, cora Cluj – cu livrări în NE și cora Bacău, care va acoperi zona de NE a țării.

Pentru operativitatea livrărilor, cora a extins parteneriatele integrând în platforma Postis trei firme de logistică: FAN Curier, Sameday și DPD.

Parteneriatele cu Glovo, tazz, FAN Courier și Bringo rămân în vigoare și vor căpăta noi valențe, acoperind toate magazinele din grup și extinzându-se și în orașe în care cora nu are magazine fizice.

Clienții pot accesa peste 30.000 de produse listate pe www.cora.ro, dar în prima fază nu vor putea fi comandate produse proaspete.

Produsele vor fi ambalate în cutii de carton personalizate astfel încât calitatea să nu aibă de suferit pe parcursul transportului.

Livrarea costă 25 de lei.

 

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati