Cora dezvoltă serviciul cora Expres prin lansarea unui nou parteneriat cu tazz, platforma de livrări la domiciliu deţinută de eMAG, pentru clienţii din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Bacău, Drobeta şi Ploieşti, potrivit ZF.ro.
În aceste localităţi, clienţii au acces la peste 4.000 de produse esenţiale din hipermarketul fizic, care sunt listate în aplicaţia tazz.
“Cora investeşte continuu în dezvoltarea şi optimizarea e-commerce, segment care are un potenţial mare de creştere. Parteneriatul cu tazz se înscrie în strategia noastră de dezvoltare a online-ului şi este în acelaşi timp un instrument de consolidare a relaţiei cu clienţii. Facem încă un pas spre aceştia, ne dorim să fim mai aproape de ei, să le înţelegem mai bine dorinţele şi să livrăm ca atare. Parteneriatul cu tazz întăreşte serviciul cora Express şi se adaugă unei liste de platforme cu care colaborăm încă de anul trecut şi datorită cărora clienţii primesc comenzile într-un timp record, de doar 60 de minute de la plasarea acestora”, a spus Claudia Badea, director operaţional e-commerce cora Romania şi directorul hipermarketului cora Lujerului.