Valoarea medie a coşului de cumpărături pentru masa de Paşte este de 1000 de lei şi include o selecţie diversă de produse exotice şi preparate tradiţionale, arată o analiză de specialitate.
Conform datelor centralizate de Freshful, în acest an, se estimează o creştere cu 30% a vânzărilor la carnea de miel faţă Paştele din 2024.
„Pe măsură ce se apropie Sărbătorile Pascale, comportamentul de consum reflectă etapele pregătirilor. Dacă pentru săptămâna trecută, datele Freshful au indicat o creştere a achiziţiilor din categoria produselor de curăţenie, în această perioadă interesul se concentrează pe masa de Paşte şi pe activităţile de familie planificate pentru weekendul prelungit.
- Conform estimărilor Freshful, valoarea medie a coşului de Paşte ajunge în acest an la 1.000 de lei, cu o cerere crescută pentru produse tradiţionale, cum ar fi carnea de miel şi cozonacii, dar şi pentru ingrediente gourmet şi preparate internaţionale care îmbogăţesc mesele de sărbătoare. Carnea de miel rămâne ingredientul principal în jurul căruia românul construieşte masa de Sărbătoare. Anul acesta, primul hipermarket 100% online anticipează o creştere de 30% a vânzărilor în această categorie, diversificând ofertă cu carne de miel proaspătă cu sfert anterior şi posterior, cotlete de miel, frigărui şi carne pentru gulaş”, potrivit unui comunicat de presă.
În acelaşi timp, produsele gourmet şi exotice au început să câştige teren, în special în rândul celor care urmează diete speciale, raportul fiind influenţat şi de categoria de produs.
Te invităm să te alături şi canalului newsbucuresti.ro de Whatsapp, unde vei primi cele mai noi informaţii despre Bucureşti şi Ilfov!