Dan Bittman critică modul în care autoritățile gestionează pandemia: ”Să mor și eu de Covid, să dea Dumnezeu. Chiar nu vreau să mai trăiesc în condiții degradante”

Solistul trupei Holograf, Dan Bittman, contesta în termeni duri restricțiile impuse de autorități pentru prevenirea răspândirii COVID-19.

După ce, într-o postare pe pagină să de Facebook, s-a plâns că după „minciuna COVID” trebuie să suporte și „alertele penibile și mincinoase pe telefon”, Dan Bittman a criticat, la Antena 3, modul în care autoritățile gestionează pandemia.

„Pericolul există (…) Dar ne luăm după alte țări în loc să gândim cu capul nostru. Oameni buni, începeți să gândiți cu mințile voastre. Nu vă mai lăsăți influențați de tot felul de povești care vin din Franța, din Italia, din Germania (…) În Germania sunt, poate, zeci de mii de îmbolnăviri în fiecare zi, dar nu moare nici dracu’, pentru că știu să aibă grijă de ei și îi tratează. În România, avem câteva mii de așa-zise infectari pe zi și, iartă-mă, un medic care lucrează în sistem exact pe cifre îmi povestea cum adunau ei: dacă te testează de trei ori, la același pacient, pun trei, nu unul singur. De asta spun, hai să revenim cu picioarele pe pământ”, a spus Bittman.

Solistul Holograf a mai spus că el crede în „modelul suedez, modelul neo-zeelandez, modelul grecesc”. „Cum e posibil să înnebunești niște oameni cu un test cu 30% marja de eroare (testele PCR, n.r.) Hai să fim serioși. Vrem să îngrozim un popor întreg? N-o să mai ieșim pe străzi, mare șmecherie”, a spus Bittman.

De asemenea, solistul trupei Holograf a cerut demisia Guvernului și a făcut o afirmație-șoc, spunând că preferă să moară de COVID decât să trăiască în actualele condiții.

„Nu am ceva cu Horeca, dar nu asta e problema… Aia dezinfectează, ai masca. E vorba și de sălile de spectacol, dacă atât de tare ne protejează masca, de ce nu îi lași să vină cu masca la concerte. Stau oamenii în metrou… Trebuiau să fie zeci de mii de morți. Trebuiau să fie căzuți pe stradă oamenii aia. Dacă e așa un virus letal, dacă e pandemie. La noi nu e cazul. Trebuiau să fie 80 milioane de „duși”, sunt un milion. Am gură spurcată și îmi permit să spun orice. Să mor și eu de Covid, să dea Dumnezeu. Chiar nu vreau să mai trăiesc în condiții degradante. Nu se poate așa ceva, este prea mult”, a spus Bittman, potrivit sursei citate.

URMĂREȘTE-NE PE