Dan Negru: Şi dacă episodul Djokovic nu este decât o strategie de marketing a turneului Australian Open?

Prezentatorul tv Dan Negru se întreabă, pe Facebook, dacă nu cumva „cazul” Djokovic este de fapt o strategie de marketing bine pusă la punct a organizatorilor turneului de tenis Australian Open, primul turneu de Mare Şlem al anului, pentru a avea o vizibilitate cât mai mare la nivel mondial.
  • „Cel mai urmărit eveniment sportiv a fost o finală de cricket dintre India și Pakistan.

Doua țări inamice.1 miliard de oameni s-au uitat atunci la meci si nu doar pentru cricket .

  • Și dacă episodul Djokovic e strategie de marketing a turneului A.O? 😉 A reușit până acum: e cel mai vizibil eveniment sportiv de pe planeta!
Dacă Djokovic prinde A.O , o posibilă partidă Djokovic-antivaccin vs Nadal-provaccin va deveni unul din cele mai urmărite evenimente sportive din istorie. Si nu va fi despre tenis.Așa cum cel mai emoționat moment din istoria fotbalului n-a fost despre fotbal.
  • Acum 108 ani in timpul Primului Război Mondial in seara de Crăciun, nemți si englezi, aflati in razboi, pe un câmp de luptă, au renunțat pentru o seară la gloanțe, au ieșit din tranșee și au jucat fotbal împreună.
Cel mai emoționat meci de fotbal din istorie nu era despre fotbal.
  • Așa cum un posibil Nadal-Djokovic nu va fi despre tenis.Gladiatorii zilelor noastre sunt sportivii”, scrie Dan Negru.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati