DIGI (RCS & RDS) anunță, într-un comunicat de presă, că începe procesul de reorganizare a grilei de programe TV.
Astfel, începând de miercuri, 12 octombrie, clienții din București și Ilfov vor recepționa noua grilă TV, informează compania.
Potrivit grupului DIGI, reorganizarea grilei de programe TV se va face etapizat, în toate județele.
”Astfel, DIGI demarează procesul de reorganizare a grilei, conform modificărilor din legea audiovizualului și, începând de miercuri, 12 octombrie, clienții din București și Ilfov vor recepționa noua grilă. Reorganizarea acesteia în toate județele se va realiza etapizat, după evaluarea impactului real al acestor schimbări asupra abonaților, respectiv în funcție de capacitatea companiei de a prelua și soluționa eventualele sesizări ale clienților cu privire la modificarea grilei”, se precizează în comunicatul de presă.
Compania își propune să creeze o grilă de programe TV standardizată, cu o structură de bază similară la nivel național.
Pentru clienții care dețin set-up-box-uri DIGI sau televizoare cu profil DIGI (în principal modele produse începând cu anul 2014), reorganizarea canalelor TV în grilă se va realiza prin scanare automată, iar pentru cei care au televizoare fără profil DIGI sau mai vechi de anul 2014, va fi necesară o scanare manuală.
Reamintim că abonații companiei au posibilitatea, în continuare, de a configura ordinea posturilor TV, direct din meniul televizorului pe care îl dețin, prin crearea propriei liste de canale favorite sau prin aranjarea acestora în ordine alfabetică.
Echipele tehnice monitorizează, permanent, procesul de reorganizare a grilei și vor interveni în cazul unor nefuncționalități ale serviciilor de televiziune. Totodată, încurajăm abonații să semnaleze eventualele incidente legate de această modificare, astfel încât specialiștii noștri să verifice și să le remedieze cât mai rapid.
Pentru mai multe informații referitoare la noua grilă de canale TV, invităm abonații să acceseze site-ul DIGI.ro/grila sau să ia legătura cu un reprezentant al companiei, la numărul de telefon 031 400 4414. De asemenea, pot vizita cel mai apropiat magazin sau punct de prezență, pentru a solicita asistență din partea angajaților DIGI.”, mai transmite DIGI.