Din martie, peste 2.300 de persoane din Sectorul 6 au apelat „Telefonul Vârstnicului”

Din luna martie și până în prezent, peste 2.300 de persoane din Sectorul 6 au apelat numărul 021.9970 și au primit ajutorul sau informațiile de care aveau nevoie. Call centerul deschis zilnic între orele 08:00 – 20:00 și-a început activitatea în perioada stării de urgență pentru ca vârstnicii să își poată procura alimente de bază și medicamente.

La numărul de telefon 021.9970 pot apela seniorii din comunitate care nu se pot deplasa și au nevoie ca cineva să meargă la cumpărături pentru ei sau cei care doresc informații și consiliere în legătură cu serviciile Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 (DGASPC).

Cetățenii Sectorului 6 sunt încurajați să folosească toate mijloacele de comunicare la distanță puse la dispoziție de autoritatea locală – platforme online, poșta electronică, telefon/fax, servicii de tip poștă/curierat.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati