De la începutul stării de urgență și până în prezent, peste 2.500 de persoane din Sectorul 6 au apelat numărul 021.9970 și au primit ajutorul sau informațiile de care aveau nevoie. Call centerul deschis zilnic între orele 08:00 – 20:00 și-a început activitatea în luna martie pentru ca vârstnicii să își poată procura alimente de bază și medicamente.
Oamenii au sunat pentru a afla detalii despre: depunerea dosarelor privind indemnizația pentru creșterea și îngrijirea copilului și alocația copilului, abonamentele de metrou gratuite oferite persoanele cu handicap, certificatele de handicap pentru copii și adulți, reînscrierea la creșe, solicitări de asistență pentru persoane vârstnice și multe altele.
Continuă să fie cerereri și în ceea ce privește facilitarea procurării de alimente de bază pentru seniorii din comunitatea Sectorului 6 care sunt singuri și nu se pot deplasa pentru a-și face cumpărăturile în această perioadă.
Cetățenii din Sectorului 6 sunt încurajați să folosească toate mijloacele de comunicare la distanță puse la dispoziție de autoritatea locală– platforme online, poșta electronică, telefon/fax, servicii de tip poștă/curierat – pentru a se informa și pentru a primi consultanță.