Directorul TAROM: Când vezi că există mai mulți directori care au același nume de familie și sunt rude, aici e ceva ciudat

TAROM a fost o vacă de muls pentru diferite grupuri și foarte multe contracte s-au făcut doar că “așa era bine”, a afirmat directorul general al companiei, Mihăiță Ursu, într-un interviu acordat în exclusivitate pentru Digi24.ro. Acesta a revenit la șefia TAROM din ianuarie 2022.

Arată cu degetul inclusiv către aeronavele închiriate în perioada 2017 -2018. Totuși, spune acesta, TAROM are șanse să vadă luminița de la capătul tunelului… în 2024, când ar putea trece pe profit sau ar putea măcar încheia anul fără pierderi. Până atunci trebuie finalizat procesul de restructurare a companiei și cel de uniformizare a flotei.

TAROM vrea să renunțe la aeronavele vechi și să aducă în flotă patru avioane noi. Primul Boeing MAX8 ar urma să intre în flota companiei anul viitor. În primele șapte luni ale anului, 1,15 milioane de oameni au zburat cu un avion TAROM. I-a costat mai mult ca anul trecut.

  • Ca urmare a scumpirii carburantului și a majorarea tarifelor practicate de marile aeroporturi, compania a scumpit biletele cu 15%.

Ca să mai adune ceva bani, de la anul compania vrea să vândă la bordul aeronavelor sale produse alimentare și nu numai.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati