DSP București a lansat un call-center la care bucureștenii pot cere ajutor în contextul COVID-19

Direcția de Sănătate Publică Bucuresti are începând de joi un call-center la care bucureștenii care au nevoie de informații sau ajutor în contextul epidemiei de COVID-19 pot suna la numărul de telefon 021/9462, potrivit bucurestifm.ro.

Numărul unic poate fi apelat între orele 8:00 și 22:00, de luni până duminică, anunță Direcția de Sănătate Publică București.

Se estimează că zilnic vor fi primite aproximativ 500 de apeluri.

”Acest call center este un sprijin important pentru protecţia şi sănătatea bucureştenilor, dar, în acelaşi timp, reprezintă şi un ajutor în a preveni răspândirea pandemiei de coronavirus în Bucureşti. Încurajez orice persoană care are nevoie de informaţii sau care are nevoie de ajutor în contextul îmbolnăvirii cu COVID-19 să ne apeleze cu încredere”, a declarat Oana Nicolescu, directorul DSPMB.

Call center-ul a fost înființat cu sprijinul Guvernului, Ministerului Sănătății și al Serviciului de Telecomunicații Speciale.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati