Retailerul online eMAG a introdus de la finalul anului trecut taxe de livrare şi pentru produsele ridicate de clienţi direct din showroomurile companiei sau din dulapurile de livrare easybox, scrie startupcafe.ro.
În cazul plăţilor la livrare / ridicare din showroom, se va aplica o taxă în valoare de 5 lei pentru toate produsele sub 1.500 lei. Aceeaşi taxă se aplică şi în cazul produselor ridicate de la easybox-uri.
Livrarea în magazin (în cazul în care produele nu se află deja în showroom) rămâne gratuită doar pentru comenzile plasate direct în showroom, precum şi pentru comenzile plasate online sau prin call center a căror valoare depăşeşte 1.500 de lei şi care sunt achitate în momentul plasării comenzii, anunţă compania.
“Livrarea rapidă și predictibilă atrage costuri mai mari, iar eMAG a subvenționat şi subvenționează în continuare o parte din aceste costuri. Periodic, compania își ajustează politica de livrare pentru a răspunde nevoilor clienților săi care își doresc servicii de calitate și livrare rapidă și pentru a susține dezvoltarea de noi servicii, pe termen lung”, au declarat pentru StartupCafe reprezentanţii eMAG.
Pentru comenzile livrate la domiciliu pentru produse sub 1.500 lei rămâne în continuare de 14,99 de lei, dar poate varia în funcţie de anumite condiţii.