Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti lansează o platformă gratuită de promovare a micilor afaceri şi iniţiative autohtone

Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti a anunţat joi că lansează „ConsumActor”, un proiect de promovare a afacerilor locale autohtone eco-friendly

Astfel, 12 studenţi români şi străini ai masterului francofon „Medias, developpement, societe” din cadrul Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti, coordonaţi de conf. univ dr. Silvia Branea, drd. Irina Ghineţ şi lect. univ. dr. Ioana Avram, au creat o platformă gratuită de promovare a micilor afaceri şi iniţiative autohtone, pentru a încuraja consumul de produse locale.

Site-ul, accesibil la adresa www.consumactor.wixsite.com/website, este realizat în totalitate de echipa de studenţi şi conţine articole de promovare şi de prezentare a unor afaceri din domenii variate precum alimentaţie, design şi artă, produse de îngrijre, îmbrăcămine sau decoraţiuni interioare, a precizat sursa citată.

Antreprenorii promovaţi au fost selectaţi în funcţie de accentul pe care îl pun pe folosirea de materii prime din surse locale, a reciclării, a tehnologiilor de producţie nepoluante precum şi pe dezvoltarea de tradiţii locale.

„Proiectul are scopul de a-i sprijini pe studenţi să treacă mai uşor, după absolvire, de la statutul de student, la cel de angajat/expert sau antreprenor în Media şi/sau Comunicare. Am reuşit să îi ajutăm pe studenţi să se auto-descopere, să creadă în valorile lor şi în forţa cuvântului şi imaginii bine mânuite”, a remarcat conf. univ. dr . Silvia Branea.

Obiectivul proiectului constă în sprijinirea culturii antreprenoriale şi folosirea mediului digital ca mijloc de promovare a întreprinderilor ce folosesc metode inedite de producţie, prietenoase cu mediul. Printre brandurile promovate se numără nume precum Simina Filat, Alisia Enco sau Băcănia Veche.

„În această perioadă în care obiceiurile noastre de consum au suferit transformări importante şi economia locală a fost şi este în continuare afectată, proiectul francofon CONSUM’ACTOR îşi doreşte să atragă atenţia că prin investiţia în comunităţile locale şi cumpărarea de produse autohtone sustenabile si prietenoase cu mediul, susţinem relansarea economiei româneşti afectată de criza COVID-19”, a remarcat drd. Irina Ghinet.

Site-ul este bilingv (română şi franceză) şi conţine articole realizate de studenţi. Proiectul este realizat în parteneriat cu Agenţia Universitară a Francofoniei.

Programul masteral „Medias, developpement, societe” coordonat de prof. univ. dr. Camelia Cuşnir are ca scop formarea viitorilor jurnalişti şi comunicatori iar proiectul CONSUM’ACTOR este o oportunitate extraordinară pentru ei de a pune în practică abilităţile editoriale atât în limba română cât şi în limba franceză deprinse pe parcursul anilor de studii dar şi de a gândi şi implementa strategii de comunicare şi promovare.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati