Tehnologia şi inteligenţa artificială vin cu mari provocări pentru viitorii jurnalişti. Deşi digitalizarea le uşurează viaţa, trebuie să ţină neîncetat pasul cu tehnologia, scrie antena3.ro.
Tocmai de aceea, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din Bucureşti s-a rebranduit şi are de acum şi un nou site.
Ideea unui nou logo şi a unui site modern a apărut în urmă cu trei ani.
„Am început în 2020 această iniţiativă, iar în 2021-2022 au fost perioadele în care am încercat cu toate mijloacele să transformăm și identitatea vizuală a facultăţii noastre. Ceea ce facem noi aici, la Facultatea de Jurnalism și Ştiinţele Comunicării, este o fereastră despre cum ar trebui să fie jurnalismul de mâine, despre cum ar trebui să fie comunicarea și relația dintre mediul privat și școlile din România”, a declarat Antonio Momoc, decanul FJSC.
O companie privată, în care lucrează şi absolvenţi ai Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, s-a ocupat pro bono de noua imagine a unităţii de învăţământ. Site-ul a fost construit astfel încât, cu cel mult 3 click-uri, să ajungi la orice pagină sau subpagină dorită, pentru a găsi cât mai repede informaţiile necesare.