FOTO/ Cum plănuiește Guvernul să atragă turiștii francezi: „Lăsaţi-vă surprinşi de România!”

Imagini cu Castelul Peleș sunt afișate pe autobuze turistice care circulă pe străzile din Paris, într-o campanie derulată de Ministerul român al Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, pentru promovarea destinațiilor turistice din România.

„Lăsați-vă suprinși de România” – este sloganul campaniei, scris în franceză, deasupra imaginii cu Castelul Peleș de la Sinaia, ridicat de Regele Carol I.

Mai jos, tot în fraceză, turiștii sunt informați că în „mai puțin de 3 ore de zbor” pot ajunge la Castelul Peleș.

Pe afiș apare și vechiul brand turistic al României, cel cu frunza verde și cu sloganul „Explorați grădina Carpaților”, de pe vremea când ministru al Turismului era Elena Udrea.

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) spune că noua sa campanie outdoor de promovare a României ca destinație turistică în Franța are loc în perioada 6-26 septembrie 2023, pe străzile din Paris.

„Obiectivul principal al acțiunii este atragerea unui număr tot mai mare de turiști francezi în România” – susține MEAT.

Ministerul mai afirmă că mizează pe „patrimoniul cultural” al României pentru a atrage turiștii străini și crede că astfel „campania va beneficia de o expunere semnificativă”.

„Toate panourile se găsesc în poziții cu vizibilitate mărită în oraș, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Élysées. Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare și un buget mare pentru vacanțe și călătorii” – consideră cei de la Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului.

Foto: MEAT/Paul Antonescu

Totodată, este important de menționat că perioada de desfășurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal și Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franța.

La acest eveniment sunt așteptați peste 3 milioane de turiști, care vor intra și ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinație turistică, arată sursa citată.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati