GALERIE FOTO Hotelierii bulgari îi atrag pe români cu resorturi de lux, servicii de calitate și activități pentru toată familia: ”Ne îmbunătățim conceptul all inclusive în fiecare an”

Litoralul bulgăresc îi așteaptă cu brațele deschise pe turiștii români dornici să se bucure de relaxare. Dacă în vara lui 2022, 700 de mii de români și-au petrecut concediul la bulgari, pentru 2023 ei estimează o creștere cu 7% a numărului de turiști români și încasări de peste 400 de milioane de euro. Hotelierii au investit mult în ultimii ani și acum încearcă să arate că Bulgaria nu este doar o destinație ieftină și aproape de România, ci că oferă servicii de calitate care pot rivaliza cu cele din Grecia sau Turcia.

News Bucuresti a discutat cu hotelierii din Bulgaria pentru a afla ce noutăți au pregătit pentru vara lui 2023 și cum plănuiesc să cucerească turiștii români.

„Noi avem cele mai mari hoteluri din stațiunile Nessebar și Sunny Beach, sub brandul Meliá, din Spania. Turiștii străini vin aici și în extrasezon, pentru că le oferim atât concept all inclusive cât și ultra all inclusive. Au tot ce le trebuie în resorturi, iar conceptul de bucătărie deschisă este în sine o atracție, pentru că oaspeții noștri văd absolut tot ce se prepară. Cei mai mulți oaspeți vin din România, Marea Britanie și Germania”, a explicat Dimitar Tachev, Sales& Marketing Manager Sol Meliá Balkans, într-o discuție cu jurnaliștii români.

Dimitar Tachev – Sales & Marketing Manager Bulgaria

Reprezentanții hotelurilor din Bulgaria susțin că turiștii români reprezintă principala lor piață, pentru că „raportul calitate-preț este foarte bun”. Cu toate că se confruntă și ei cu prețuri crescute la electricitate și gaze, au decis să mărească prețurile pentru România cu un procent mai mic.

„Dacă pentru alte piețe am crescut prețurile cu 20%, să spunem, pentru cea din România am crescut cu 10-12%. Deci creșterea pentru piețele din România a fost mult mai mică, dorim să îi încurajăm pe turiști să vină la noi”, a completat sursa citată.

În afară de preț, un bonus este reprezentat de proximitatea stațiunilor bulgărești, pentru că mulți turiști români preferă să călătorească cu mașina. În acest sens, cele mai multe hoteluri au investit în parcări care sunt gratuite pentru clienți.

Tot la capitolul investiții, ca noutate pentru 2023, cei de la Sol Nessebar Resort deschid în acest an prima zonă cu sezlonguri la plajă, motiv de bucurie pentru românii care sunt cunoscuți că preferă să se relaxeze la plajă în locul piscinei.

„Obișnuim să avem până la 1.000 de români, dintr-un total de 3.000 de oaspeți, în resort. De obicei, aproximativ 25% dintre oaspeții noștri vin din România”, arată Dimitar Tachev.

Sol Nessebar Resort plaja

Hotelurile din Bulgaria sunt orientate spre familii, cu o mulțime de facilități pentru toți oaspeții, de la cei mai mici la cei mai mari. Astfel, au loc activități sportive pentru toată familia, seri de dans și karaoke pentru cei mici cu personajele preferate din desene și spectacole pentru adulți.

De asemenea, resorturile dispun de aquapark-uri, ample spatii verzi, centre Spa, numeroase sezlonguri și umbrele atât la piscină cât și pe plajă, multiple baruri și restaurante cu specific diferit.

Sol Nessebar Resort – aquapark

Românii care își doresc să își petreacă vacanța într-un resort de lux pot opta pentru Reina del Mar, un hotel de cinci stele ultra all-inclusive, situat în stațiunea Obzor, care le oferă turiștilor o mulțime de facilități, printre care o piscină cu acces direct la bar sau vile cu acces la o piscină privată.

Reina del Mar

„Oaspeții noștri preferă să se așeze pe plajă, lângă piscină, să-și ducă copiii în mini-cluburile noastre, astfel încât să poată avea timp unul pentru celălalt și să se bucure de serviciile noastre și mai ales de mâncarea noastră specială, pe care o pregătim cu bucatari dedicați. Pregătim întâlniri speciale cu echipa, cine de gală, servim în restaurantele noastre à la carte, avem un steakhouse, avem un restaurant italian și totul este gratuit pentru oaspeții noștri”, a declarat Kostadin Terziev, șeful Departamentului de Marketing al HVD Hotels Bulgaria.

”În ceea ce privește partea de entertainment, ambiția noastră este să aducem cât mai multe persoane cunoscute”, a menționat sursa citată.

Astfel, Maria Constantin și Cove vor face spectacol de Rusalii, iar cei de la Gașca Zurlii îi vor distra pe cei mici spre finalul lunii iunie.

Reina del Mar

La Reina Del Mar există o zonă specială pentru copii, unde 30 de angajați se vor ocupa exclusiv de cei mici cu activități pe categorii de vârstă.

”Ne îmbunătățim conceptul all inclusive în fiecare an”

Astoria Golden Sands este un hotel des întâlnit în preferințele românilor, motiv pentru care reprezentanții vin de la an la an cu un concept îmbunătățit. Ei încearcă să aducă noi servicii și facilități.

”România este piața noastră numărul 1 și ne bucură acest lucru. Vecinătatea cu România, pentru că ne aflăm la Nisipurile de Aur, reprezintă un avantaj pentru noi. Pentru al doilea an consecutiv organizăm petreceri de absolvire, în iunie organizăm conferințe pentru clienți din România, încercăm să acoperim toată gama de evenimente.

De asemenea, avem facilități pentru copii, piscine exterioare, un centru spa, cu piscină interioară pentru copii si adulti. Ne îmbunătățim conceptul all inclusive în fiecare an, avem un restaurant italian și unul cu specific asiatic”, a explicat Maria Yotova, directorul de vânzări al Hotelului Astoria Golden Sands.

Maria Yotova – Director of Sales – Hotel Astoria

”Gama de prețuri este moderată, prețurile nu sunt foarte mari. În plin sezon, prețurile sunt accesibile clienților noștri. Ținem cont mereu de cerere și suntem foarte flexibili în ceea ce privește politica prețurilor. De exemplu, în sezonul de vârf, persoanele care au copii călătoresc cel mai mult, așa că ne-am schimbat politica pentru toți copiii cu vârste de până la cinci ani, oferind gratuitate”, a adăugat Maria Yotova.

Pentru partea de promovare, reprezentanta Astoria Golden Sands spune că se bazează atât pe influenceri cât și pe o echipă consolidată de marketing. De asemenea, hotelul participă la numeroase târguri de turism din România, precum Târgul de Turism de la Romexpo, care în februarie a avut cel mai mare stand dedicat Bulgariei.

Hotel Astoria

”Ministerul de Turism a Bulgariei a transmis că anul acesta țara noastră a avut cel mai mare stand, de când participăm la acest eveniment. E un semn bun, a existat cerere, lumea a venit să ne cunoască, să cunoască produsele noastre, sa ceară informații și prețuri mai bune, ceea ce pentru noi a fost un feedback bun că ne îndreptăm în direcția corectă”, a adăugat sursa citată.

Bulgaria a ajuns să se adreseze și turiștilor din zona de luxury

”Cele mai căutate stațiuni din Bulgaria sunt Nisipurile de Aur și Sunny Beach”, precizează Cosmin Vasile, consultant în turism Hello Holidays.

De asemenea, ca obiective turistice, pe zona de litoral, românii pot vizita Varna, cu centrul orașului, catedrala, portul, parcul Gradina Mării, apoi orașul Nesebăr, fondat în urmă cu peste 3.000 de ani și care se află în întregime sub protecția UNESCO.

Nesebăr

O altă zonă de interes este Statiunea Balcic, cu întreaga curte a castelului, dar și Capul Kaliakra, a explicat acesta.

”Majoritatea celor care vin pe litoralul din Bulgaria vor all-inclusive sau ultra all-inclusive, este important de menționat că sunt hoteluri bune de la 3 stele la 5 stele, cele de lux, și oamenii au posibilitatea să își aleagă, în funcție de buget, hotelul dorit. Sunt hoteluri care au crescut foarte mult în ultimii 2-3 ani, așa că Bulgaria a ajuns să se adreseze și turiștilor din zona de luxury”, a completat Cosmin Vasile.

Operarea pe charter a Hello Holidays în vara 2023, pachete cu transport charter autocar:

– Hotel de 3* cu mic dejun, 7 nopți, de la 120 de euro/persoană
– Hotel de 4* cu mic dejun, 7 nopti, de la 140 de euro/persoană
– Hotel de 3* cu all inclusive, 7 nopți, de la 185 de euro/persoană
– Hotel de 4* cu all inclusive, 7 nopți, 189 de euro/persoană
– Hotel de 5* cu all inclusive, 7 nopți, de la 319 euro/persoană
De asemenea, potrivit reprezentanților Hello Holidays, biletul de autocar, separat, pentru cine vrea doar transport este de 45 de euro/persoană dus-intors pentru zona de nord a litoralului bulgăresc și 55 de euro pentru zona de sud.
În același timp, plecările în cursele charter cu care Hello Holidays leagă România de Bulgaria în sezonul 2023, perioada de operare 22.05 – 25.09.2023:

– plecari din Bucuresti in fiecare zi
– plecari din Sibiu in fiecare zi de LUNI, MIERCURI, SAMBATA
– plecari din Craiova în fiecare zi de VINERI și DUMINICA
– transferuri din zona Moldovei și Dobrogei in fiecare si de MARTI și JOI pentru plecare de la București.

Hello Holidays

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati