Hidroelectrica a întrerupt contractarea online pentru clienții noi. Când estimează că va fi reluată

Hidroelectrica a închis de la data de 31 decembrie 2022 facilitatea de încheiere a contractelor online, potrivit unui anunț transmis de furnizorul de electricitate. Motivul invocat de companie este actualizarea sistemului informatic.

Hidroelectrica a devenit în doar câteva luni al patrulea furnizor de electricitate din România pentru clienți casnici și business , cu peste 450.000 de abonați. Acest fapt a necesitat eforturi mari pentru optimizarea sistemului informatic la înregistrarea și facturarea consumurilor lunare.

Potrivit anunțului se estimează că activitatea de contractare online va fi reluată începând din 6 ianuarie 2023.


Anunțul companiei:

Stimati parteneri,

Va informam ca începând cu data de 31.12.2022 facilitatea de încheiere a contractelor prin intermediul portalului nostru va fi indisponibilă temporar.

Suntem nevoiți sa închidem temporar acest serviciu în vederea actualizării sistemului informatic.

Termenul estimat de la care va fi posibilă activitatea de contractare este 06.01.2023.

Activitatea de relaționare cu publicul se va desfășura ca și pana acum, conform programului afișat pe site-ul companiei.

Dosarele depuse fizic pentru contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice vor fi în continuare recepționate și înregistrate, însă procesarea acestora se va realiza ulterior finalizării operațiunilor menționate.

Pentru gestionarea eficienta a cererilor înregistrate în aceasta perioada și operarea ulterioară în timp util, va rugăm să folosiți adresele de comunicare destinate fiecărui tip de solicitare, indicate pe site-ul Hidroelectrica.

Va asigurăm că se depun toate eforturile necesare pentru reluarea serviciilor cat mai curând posibil și în cele mai bune condiții pentru dumneavoastră.

Va mulțumim pentru întelegere!

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati