Hidroelectrica și-a anunțat clienții că a suspendat temporar aplicația de mobil IHIDRO, din cauza erorilor.
- “După primirea unui număr mare de solicitări de activare a conturilor IHidro, colegii noștri de la departamentul IT au identficat o eroare privind activarea acesora și, împreună cu aceștia, am decis suspendarea temporară a aplicației până la remedierea erorii identificate.
În prezent depundem eforturi penru a redeschide aplicația într-un timp cât mai scurt, astfel încât dumnavoastră să beneficați în totalitate de funcțiile oferite”, transmite compania, potrivit observatornews.ro.
Hidroelectrica a lansat ieri aplicația mobilă iHidro, ”un instrument informatic inovator, care vine în întâmpinarea necesităților clienților companiei.”
iHidro este disponibilă pentru sistemele Android și iOS, oferind totodată și o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.
La scurt timp după lansare, unii clienți s-au plâns, în mediul online, că au sesizat erori, una dintre cele mai întâlnite fiind aceea că nu a fost primit linkul de activare în aplicație.