Hotdogul de la IKEA, foarte apreciat de clienții români după o sesiune de cumpărături, va fi prezentat și într-o versiune vegetală, pe bază de plante.
”IKEA își propune să creeze o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni. Prin gama noastră de preparate, le putem oferi acestora opțiuni gustoase, mai sănătoase și mai sustenabile. Vrem să oferim mai multe alternative pe bază de plante, cu impact redus asupra mediului. Alimentele vegetale generează o amprentă de carbon mai mică față de opțiunile de origine animală”, a declarat Helene von Reis, Food Manager, IKEA Suedia.
IKEA își dorește astfel să inspire cât mai mulți clienți să aleagă produsele pe bază de plante, mai ales că noul hotdog are un preț accesibil.
”Între 2020 și 2023, am vândut o cantitate impresionantă de aproape 1 milion de preparate pe bază de plante – cum ar fi chifteluțele vegetale, chifteluțele de legume și hotdogii de legume – în România, ceea ce ne arată faptul că românii optează deseori pentru variante mai prietenoase cu planeta. Tocmai de aceea, ne bucurăm să introducem pe piață o versiune vegetală a îndrăgitului nostru hotdog clasic. Aceasta este o alternativă sustenabilă și, în același timp, foarte delicioasă și sănătoasă, care sperăm să fie pe placul clienților noștri.”, spune Luminița Pană, Food Manager la IKEA România.
Hotdogul vegetal amintește de cel din carne
Una dintre provocările întâlnite pe parcursul procesului de dezvoltare al hotdogului vegetal a fost redarea texturii specifice hotdogului din carne de la IKEA.
În cazul hotdogilor clasici, carnea este învelită de obicei într-o membrană specifică care pocnește atunci când produsul este mușcat. Astfel, hotdogul vegetal reușește să imite perfect experiența senzorială a mușcăturii dintr-un hotdog din carne de la Ikea.
Hotdogul pe bază de plante este disponibil în magazinele IKEA din țara noastră începând de la începutul acestei luni.