Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) susține că numărul 112 a fost apelat în 2020 de 4,4 milioane de ori din greșeală, pentru a cere informații, pentru a face farse ori pentru adresa injurii, potrivit antena3.ro.
„Operatorii STS au preluat, anul trecut, peste 10 milioane de apeluri, în medie, în mai puțin de 4 secunde”, au transmis reprezentanții STS, duminică, printr-o postare pe Facebook.
Apelul autorităților: Suntem aici să salvăm vieți. Sunați responsabil la 112
„Cei care au sunat la 112 atunci când au avut cu adevărat o urgență știu că fiecare secundă contează. Operatorii STS au preluat, anul trecut, peste 10 milioane de apeluri, în medie, în mai puțin de 4 secunde.
Standardul european este sub 12 secunde.
Pentru ca fiecare persoană care sună la 112 să primească ajutor cât mai repede, operatorii STS transferă urgențele către dispecerii agențiilor de intervenții – Ambulanță, ISU-SMURD, Poliție, Jandarmerie, Salvamont.
De 4,4 milioane de ori, a fost apelat numărul unic de urgență, în 2020, din greșeală, pentru a cere diverse informații, pentru a face farse ori a aduce injurii.„ se mai arată în postare