În cadrul setului de măsuri ce au ca scop prevenirea răspândirii virusului Sars Cov-2, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6 pune la dispoziţia cetăţenilor instrumente de transmitere de la domiciliu a cererilor şi actelor necesare pentru obţinerea ajutorului de căldură.
Astfel, pentru a evita deplasările inutile sau aglomeraţia la sedii, persoanele interesate şi asociaţiile de proprietari pot transmite cererile însoţite de toate documentele necesare atât prin e-mail la adresa: ajutorsocial@dgaspc6.com, cât şi prin poştă/servicii de curierat la adresa: Str. Floare Roşie nr.7A, Sector 6, Bucureşti.
Pentru cetăţenii care nu au acces la aceste mijloace de comunicare, DGASPC Sector 6 a amenajat un număr de trei sedii la care persoanele interesate se pot deplasa pentru a depune în siguranţă cererile însoţite de actele necesare:
– Centrul de Voluntariat Sector 6 din Bdul. Timişoara, nr. 21, Sector 6
– Sediul Socialxchange din Calea Crângaşi nr. 3
– Sediul Direcţiei Protecţie Socială Adulţi din Str. Floare Roşie nr. 7A, Sector 6
Programul de lucru la cele trei sedii este următorul: luni, marţi, joi şi vineri între orele 09.00-13.00; miercuri de la 14.00 la 18.00.
Amintim că accesul cetăţenilor în sediile menţionate este condiţionat în această perioadă de respectarea următoarelor criterii emise de autorităţile centrale:
a) Prezentarea certificatului digital/ adeverinţă cu schema completă de vaccinare, dacă au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
b) Prezentarea rezultatului negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau al unui rezultat negativ la test rapid antigen nu mai vechi de 48 ore;
c) Prezentarea adeverinţei persoanei aflate între a 15-a şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusului SARS-Cov-2.
Pentru cererile depuse în perioada 20 octombrie 2021 – 20 noiembrie 2021, ajutorul pentru încălzirea locuinţei se acordă începând cu luna noiembrie 2021, conform prevederilor art.17 alin.(7) lit.a) şi b) din Legea nr.226/2021.
Până în prezent, un număr de 72 de cereri privitoare la ajutorul de încălzire cu energie termică şi 21 pentru încălzire cu gaze naturale au fost depuse la nivelul Sectorului 6.
De asemenea, s-au acordat 748 informări şi consilieri telefonice şi 156 de tip electronic.
Informaţii referitoare la documentele necesare, limitele de venituri şi condiţiile de acordare a ajutorului de încălzire se găsesc pe site-ul instituţiei www.asistentasociala6.ro la rubrica Serviciul Ajutor Social – Ajutoare pentru încălzirea locuinţei, precum şi la avizierul instituţiei.