InfoCons și STS au semnat un acord de colaborare pentru educarea cetățenilor privind utilizarea responsabilă a numărului 112

Organizația pentru Protecția Consumatorilor InfoCons a semnat un Acord de colaborare cu Serviciul de Telecomunicații Speciale – STS, pentru derularea unor programe și campanii de educare a cetățenilor cu privire la apelarea responsabilă a Serviciului de urgență 112.

”Încheierea acestui protocol are ca scop inițierea și derularea de programe și campanii de educare a cetățenilor cu privire la apelarea responsabilă a Serviciului de urgență 112 și de promovare a celor mai noi soluții tehnice și operaționale menite să asigure un răspuns rapid și eficient la solicitările de urgență ale cetățenilor. Cele două instituții au o colaborare de durată în demersurile de reducere a apelurilor non-urgente la numărul 112, fiind desfășurate mai multe acțiuni de conștientizare la nivelul comunităților”, se arată într-un comunicat InfoCons.

InfoCons – Organizație pentru Protecția Consumatorilor a fost înființată în anul 2003 și este singura organizație cu drepturi depline în Consumers International, Organizația Mondială a Proprietății Intelectuale – WIPO, Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală – EUIPO, ANEC – Vocea Consumatorului European în Standardizare și membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) este furnizor de soluții IT&C securizate pentru administrația publică și sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională din România. Este administrator al Sistemului național unic pentru apeluri de urgență 112.

Proiectul jurnalistic newsbucuresti.ro este un proiect susținut de AGI
- o asociație neguvernamentală, apolitică și non-profit.
Depinde și de tine să susții o presă independentă.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati