Organizația pentru Protecția Consumatorilor InfoCons a semnat un Acord de colaborare cu Serviciul de Telecomunicații Speciale – STS, pentru derularea unor programe și campanii de educare a cetățenilor cu privire la apelarea responsabilă a Serviciului de urgență 112.
”Încheierea acestui protocol are ca scop inițierea și derularea de programe și campanii de educare a cetățenilor cu privire la apelarea responsabilă a Serviciului de urgență 112 și de promovare a celor mai noi soluții tehnice și operaționale menite să asigure un răspuns rapid și eficient la solicitările de urgență ale cetățenilor. Cele două instituții au o colaborare de durată în demersurile de reducere a apelurilor non-urgente la numărul 112, fiind desfășurate mai multe acțiuni de conștientizare la nivelul comunităților”, se arată într-un comunicat InfoCons.
InfoCons – Organizație pentru Protecția Consumatorilor a fost înființată în anul 2003 și este singura organizație cu drepturi depline în Consumers International, Organizația Mondială a Proprietății Intelectuale – WIPO, Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală – EUIPO, ANEC – Vocea Consumatorului European în Standardizare și membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) este furnizor de soluții IT&C securizate pentru administrația publică și sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională din România. Este administrator al Sistemului național unic pentru apeluri de urgență 112.


