În această perioadă a început programul de „Înscrieri Timpurii” pentru achiziționarea de pachete turistice în sezonul de iarnă, în România.
- Conform datelor BIBI Touroperator, unul dintre cei mai importanți touroperatori specializați pe vacanțe turistice în România, gradul de interes pentru rezervarea pachetelor de iarnă este în creștere cu aproximativ 10% față de anul trecut.
Ultimii ani au demonstrat că vânzările tip „Înscrieri Timpurii” sunt un instrument ideal pentru ca turiștii români să-și poată achiziționa din timp, de la agențiile de turism, vacanțe în destinațiile preferate din România, oferte cu 10-20% mai mici față de prețurile standard ale pachetelor turistice.
Cele mai căutate destinații pentru pachetele de 1 Decembrie, Crăciun și Revelion sunt cele balneo din Băile Felix sau Călimănești Căciulata și stațiunile montane de pe Valea Prahovei, Sinaia și Predeal. Destinațiile rurale oferă turiștilor obiceiuri și tradiții populare autentic românești, pachetele pentru Sărbători fiind epuizate încă din primăvară, cererea pentru aceste vacanțe fiind în continuă creștere.
- ”Romanul înțelept își face vara sanie. Așa se întâmplă și în turism. Cele mai atractive oferte sunt rezervate și cu 6 luni înainte, imediat ce apar pe piață. Ne bucurăm să vedem noi investiții în hoteluri de calitate și în zona de munte și balneo! Aceste investiții sunt stimulate și de voucherele de vacanță, o politică multianuală de succes ce încurajează păstrarea banilor turiștilor în țară”, declară Adrian Voican – președinte Bibi Group 4 Travel.
Față de anul trecut, turiștii vor avea posibilitatea de a se relaxa în hoteluri noi de 4* și 5* din Parcul Natural Bucegi, Băile Felix, Brașov, inclusiv în primul hotel de lanț internațional din Poiana Brașov.
De asemenea, au la dispoziție un nou aquapark cu apă termală în Băile 1 Mai și noi amenajări ale pârtiilor de schi pe Valea Prahovei. În Predeal, în cadrul unui lanț hotelier de top, se construiește o nouă piscină exterioară infinity, cu apă încălzită, pentru a putea fi folosită și pe timpul sezonului rece.
Interes și pentru Târgurile de Crăciun din țară
De un interes aparte se bucură Târgurile de Crăciun din țară, în special cele din Sibiu, Cluj, Craiova și Brașov, programele tip city break câștigând în ultimii ani o cotă de piață din ce în ce mai mare din totalul vacanțelor de iarnă.
Pentru sărbătorile de iarnă, tarifele n-au suferit majorări semnificative față de anul trecut, creșterea fiind în medie cu 5%, însă avem și hoteluri care n-au mărit deloc prețurile. Astfel, tariful unui pachet de 4 nopți pentru Crăciun în Băile Felix la un hotel de 4* cu pensiune completă, cină festivă, prânz tradițional și băuturi alcoolice incluse la mese și acces la aquapark, la piscinele cu apă termală și la spa, este de 1.785 lei/pers./sejur.
Tot de Crăciun, pentru un pachet de 3 nopți de această dată, în Poiana Brașov, la un hotel de 3*, cu demipensiune, cină festivă tradițională, pomana porcului și divertisment, prețul este de 2.204 lei/pers/sejur.
Prețul unui pachet de 4 nopți de Revelion în Băile Felix este de 3.097 lei/pers/sejur, cu pensiune completă, băuturi alcoolice incluse, Cină Festivă, Carnaval, acces la piscinele cu apă termală, aquapark, facilități spa.
Tot de Revelion și tot pentru pachete de 4 nopți, de această dată, pe Valea Prahovei, în Sinaia, la un hotel de 4* situat în centrul stațiunii, tariful este de 3.474 lei/pers/sejur cu demipensiune, brunch, Cină Festivă, muzică live și invitați surpriză.
Așa cum s-a putut observa din anii trecuți, voucherele de vacanță au reprezentat un real ajutor oferit de stat pentru cei care doresc să-și petreacă vacanțele în România, sprijin real pentru turismul intern. Până în acest moment, 30% din totalul vacanțelor în România au fost achiziționate prin intermediul voucherelor de vacanță, la nivel național aproximativ 95% dintre cele emise anul trecut fiind deja decontate.
BIBI Touroperator, membru BIBI Group4Travel, este unul dintre cei mai importanți touroperatori pe piața locală de turism, specializat pentru România, cu o cifră de afaceri a grupului de peste 13 milioane euro. De numele BIBI se leagă implementarea pentru prima dată în România a conceptului „Înscrieri Timpurii”. Bibi este un brand românesc creat în urmă cu peste 30 de ani, cu activități în domeniile turism și HORECA.