Intesa Sanpaolo Bank transmite un mesaj clienților care s-au confruntat cu dificultăți în ultimele zile, în timpul procesului de integrare a sistemelor informatice First Bank și Intesa Sanpaolo Bank România.
Reprezentanții băncii precizează că echipele tehnice lucrează neîntrerupt pentru a asigura funcționarea completă a serviciilor, iar personalul din Call Center și din sucursale oferă asistență tuturor clienților afectați.
Totodată, banca a publicat un ghid detaliat pentru activarea noilor servicii bancare, disponibil pe site-ul oficial Intesa Sanpaolo Bank, menit să sprijine clienții în procesul de trecere la noile platforme digitale.
„Le mulțumim tuturor pentru răbdare și înțelegere și ne cerem scuze sincer pentru disconfortul creat”, se arată în comunicatul transmis de instituția bancară.
1. Carduri
Clienţii care nu au primit cardul prin curier sunt invitaţi să meargă la sucursala la care au fost alocaţi (informaţia poate fi verificată pe site-ul băncii: https://www.intesasanpaolobank.ro/persoane-fizice/integrare_FirstBank.html, introducând IBAN-ul vechi de la First Bank). Acolo pot ridica noul card emis de Intesa Sanpaolo Bank.
Cei care au primit deja cardul au primit şi un SMS cu un cod de autentificare. Acest cod trebuie trimis la numărul scurt 3779, iar în schimb vor primi PIN-ul cardului. După primirea PIN-ului, cardul poate fi activat la orice bancomat Intesa.
- Mobile si Internet Banking, persoane fizice
Clienţii First Bank care doresc să finalizeze procesul de migrare către Intesa Sanpaolo Bank România pot urma paşii de mai jos:
- Accesaţi pagina de website Intesa Sanpaolo Bank dedicată migrării: https://www.intesasanpaolobank.ro/persoane-fizice/integrare_FirstBank.html;
- Apăsaţi butonul „Sunt client PERSOANĂ FIZICĂ”;
- Începeţi procesul de tranziţie către noua aplicaţie;
- Autentificaţi-vă cu username şi parola folosite înainte în aplicaţia First Bank;
- Completaţi codul primit prin SMS pe numărul de telefon folosit în relaţia cu First Bank;
- Descărcaţi aplicaţia Intesa Romania din Play Store sau App Store;
- Apăsaţi butonul „Înregistrează cont” în aplicaţie;
- Scanaţi codul QR sau introduceţi manual codul afişat pe ecranul web;
- Setaţi codul PIN pentru noua aplicaţie;
- Creaţi un cod de recuperare format din zece cifre (nerepetitive);
- Acceptaţi acordurile pentru utilizarea aplicaţiei.
După finalizarea paşilor, veţi avea acces complet la conturile şi produsele bancare în noua aplicaţie Intesa Sanpaolo Bank România. Toate detaliile pot fi găsite aici: https://www.intesasanpaolobank.ro/persoane-fizice/integrare_FirstBank/Digital-banking–Mobile–Internet-Banking.html.
Dacă nu mai aveţi credenţialele de acces (username şi parolă), vă recomandăm să vă prezentaţi la sucursala alocată, unde echipa Intesa Sanpaolo Bank vă va oferi suport pentru activare.
- Aplicaţia Internet Banking I-B@Nk, persoane juridice
Clienţii First Bank, persoane juridice, pot accesa pagina dedicată procesului de migrare pe website-ul Intesa Sanpaolo Bank România: https://www.intesasanpaolobank.ro/persoane-fizice/integrare_FirstBank.html. După ce apasă butonul „Sunt client PERSOANĂ JURIDICĂ”, încep procesul de tranziţie către noua aplicaţie, urmând paşii de mai jos:
1. Autentificaţi-vă folosind username-ul şi parola utilizate anterior în aplicaţia First Bank;
2. Completaţi codul primit prin SMS pe numărul de telefon folosit în relaţia cu First Bank;
3. Urmaţi instrucţiunile pentru descărcarea şi activarea aplicaţiei de token mobil I-B@nk mToken aici: https://www.intesasanpaolobank.ro/corporate/integrare_FirstBank/I-B-nk–Internet-Banking-%C8%99i-Platforma-de-tranzac%C8%9Bionare-e-Trading.html.
- Google şi Apple Pay pentru persoane fizice
Clienţii care folosesc un telefon cu sistem de operare Android pot înrola cardul direct din aplicaţia de Mobile Banking Intesa România, în secţiunea „Carduri”. Cei care utilizează un dispozitiv cu iOS pot înrola cardul în Apple Pay pornind din aplicaţia Wallet a telefonului mobil.
Intesa Sanpaolo Bank România le mulţumeşte clienţilor pentru încrederea acordată şi pentru răbdarea manifestată pe parcursul procesului de migrare.
Echipele băncii rămân mobilizate pentru a oferi suport complet în această perioadă de tranziţie, atât în sucursale, cât şi prin Contact Center, la numărul 0800 800 888, a cărui capacitate a fost suplimentată pentru a răspunde mai eficient solicitărilor. Obiectivul este asigurarea unei experienţe bancare moderne şi eficiente, care să permită utilizarea optimă a noilor servicii digitale disponibile prin platformele Intesa Sanpaolo. ”Vă asigurăm totodată că fondurile și datele dumneavoastră sunt în siguranță.”, conchide sursa citată.


