Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al 26-lea magazin din București. Prin această investiție, compania creează 80 de noi locuri de muncă.
Noul magazin Kaufland este situat pe Șoseaua Vergului nr. 59, Sector 2, și are o suprafață totală de aproximativ 6.000 mp, dintre care peste 3.300 mp sunt dedicați spațiului interior de vânzare.
Hypermarketul va fi deschis pentru public începând de joi, 18 decembrie, și va funcționa zilnic, între orele 07:00 și 22:30, de luni până sâmbătă, respectiv între 08:00 și 20:30, duminica.

Cu ocazia inaugurării, clienții sunt așteptați cu promoții speciale, la alimente și produse non-alimentare, precum și 30% reducere la toată gama de accesorii auto, în limita stocului disponibil.
- Hypermarketul dispune de o vitrină asistată pentru produse proaspete, cu o lungime de 20 de metri, raion de pește proaspăt, raion extins de legume-fructe, brutărie, produse congelate, produse lactate, alimente de bază, dulciuri, drogherie, băuturi și produse nealimentare.

La punctul Grill din exterior, clienții se pot bucura de un meniu variat, cu preparate gustoase și gata de savurat: pui rotisat (două sortimente), crispy și nuggets de pui, cartofi prăjiți, mici, ceafă de porc și cârnați Thuringer. Oferta este completată de o selecție de băuturi răcoritoare.
Pentru o experiență rapidă la cumpărături, magazinul pune la dispoziția clienților 16 case de marcat: 10 express, de tip self check-out, și 6 standard. Clienții au la dispoziție și serviciul K-Scan, care le permite să își scaneze singuri produsele în timpul vizitei în magazin și să finalizeze plata rapid, fără a mai trece pe la casa de marcat.
Pentru a asigura accesibilitatea, hypermarketul dispune de o parcare cu 221 de locuri, dintre care 9 sunt dedicate persoanelor cu dizabilități, 9 pentru părinți, 5 prevăzute cu stații de încărcare pentru mașini electrice și 9 locuri pentru biciclete.
Galeria comercială oferă clienților acces la o varietate de magazine și servicii, printre care Farmacia Help Net, magazinul Inmedio (ziare, reviste și tabac), optica medicală Rimma Optic, magazinul de produse naturiste Remediu, pizzeria Stage Pizza și cofetăria Oli. În plus, sunt disponibile automate de cafea Dallmayr și Nestlé, lockere Sameday și FANbox pentru ridicarea coletelor, o stație de plată SelfPay, un ATM SIBS și serviciul de tăiere chei Silkeys.
Pentru a încuraja comportamentele ecologice în rândul clienților, noul magazin Kaufland din București integrează și sisteme de colectare separată, precum:
• În exteriorul magazinului, clienții vor găsi un automat de reciclare self-service, prevăzut cu patru guri de colectare, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici PET-uri, sticle și doze de metal (cu volum de până la 3 litri), garanția de 0,50 RON fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul „Ambalaj cu garanție” tipărit pe etichetă.

• În zona de la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.


