Kaufland România dă startul sărbătorilor de iarnă cu o premieră în mediul digital: lansarea mini-seriei „Cine a mâncat Crăciunul?”.
Proiectul se bazează pe un concept original de tip mockumentary, care transformă micile imperfecțiuni ale sărbătorilor în situații comice și pline de surpriză. Pornind de la obiceiurile bine cunoscute din casele românilor, inclusiv regula de a nu gusta din bunătățile de Crăciun înainte de sosirea invitaților, serialul arată ce se întâmplă atunci când aceste tradiții sunt încălcate.
În prim-plan sunt peripețiile familiei „Crăciun”, care își propune să organizeze „Crăciunul perfect”. Doar că, atunci când planurile de acasă nu se potrivesc cu realitatea, atmosfera festivă se transformă într-o poveste de tip „cine e făptașul?”.
Membrii familiei devin, pe rând, mici anchetatori, pun întrebări, caută indicii și încearcă să înțeleagă de unde au pornit micile „dezastre” domestice.
Mini-seria cuprinde momente precum „Un Crăciun cu obiective clare”, „Enigma celor cinci cozonaci”, „Brad la pământ!”, „Dispariția bomboanelor de pom” și „Cine a atins salata?” – episoade scurte, de aproximativ trei minute, care surprind, cu mult umor, situații familiare oricui a trăit măcar o dată agitația pregătirilor de sărbători: de la stabilirea obiectivelor pentru „Crăciunul perfect”, la misterul unui cozonac înlocuit, ancheta unui brad răsturnat, căutarea bomboanelor dispărute din pom și deznodământul celei mai mari „crime culinare” de pe masa de Crăciun.
Primul episod este deja disponibil pe YouTube Kaufland România, iar următoarele vor fi lansate treptat, până pe 21 decembrie.
Seria este completată de clipuri scurte și conținut special pentru social media, iar întregul proiect se încheie cu un mesaj emoționant: dincolo de micile încurcături, sărbătoarea își păstrează magia atunci când familia rămâne împreună la masa de Crăciun.
„Anul acesta, sub umbrela conceptului „Deschide ușa Crăciunului”, ne-am dorit să celebrăm Crăciunul autentic, nu pe cel perfect. Știm cu toții că în spatele fotografiilor impecabile stau momente de haos, cozonaci înlocuiți sau bomboane dispărute din brad. Prin acest serial, invităm oamenii să privească sărbătorile cu mai multă lejeritate și să se bucure de ele exact așa cum sunt: imperfecte, dar petrecute împreună”, a declarat Silviu Buidan, Head of Digital Marketing & Events, Kaufland România și Republica Moldova.


