Lensa deschide cel mai mare showroom de optică din Europa Centrală şi de Est, la Bucureşti, în urma unei investiţii de 750.000 euro, potrivit unui comunicat al companiei.
Magazinul va fi deschis pe 28 septembrie la Bucureşti, în zona Tineretului, şi are o suprafaţă de peste 1.000 mp şi 10.000 produse.
Acesta este cel de-al doilea mega store pe piaţa de ochelari din România, după cel inaugurat în martie 2019, tot de compania Lensa, în apropiere de mall-ul Afi Cotroceni din Capitală.
Tombolă cu premii pemtru primii cumpărători
„Inaugurarea noului mega store Lensa din zona Tineretului din Capitală face ca România să aibă cel mai mare showroom de optică din Europa Centrală şi de Est. Ne aşteptăm la un trafic de 3-5 ori mai mare faţă de un showroom de mici dimensiuni, întrucât într-un singur loc românii pot găsi o varietate impresionantă de ochelari de vedere, de soare, lentile de contact şi accesorii de optică. 6 cabinete optometrice îi vor ajuta pe cei care vor consultaţii gratuite să îşi aleagă noi ochelari de vedere. Pentru primii cumpărători am organizat şi o tombolă cu peste 600 de premii garantate„, a declarat Daniel Crăciun, fondator şi CEO al Lensa.ro.
Noul mega store Lensa concentrează, într-un singur loc, colecţii de peste 10.000 de produse, printre care modele de ochelari de la 90 de branduri de renume: Ray-Ban, Police, Guess, Polarizen, Vogue, Silhouette, Hawkers, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Balenciaga, Polaroid etc.
Pe lângă varietatea mare de modele, Lensa.ro oferă clienţilor şi o gamă extinsă de servicii de optică, cum ar fi: determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanţă specializată privind achiziţia de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparaţii rame.
Lensa are showroomuri în Bucureşti (Afi şi Tineretului), Braşov, Cluj, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Târgu Mureş, Timişoara. Oradea şi Arad sunt următoarele oraşe unde vor fi deschise magazine Lensa, până la finalul anului.
Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după opt ani s-a poziţionat între cei mai mari jucători pe piaţa de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.