Lensa, investiție de 120.000 de euro în noul magazin din Colosseum Mall

0
297

Colosseum Mall anunță deschiderea magazinului Lensa în centrul comercial. Astfel, atinge un grad de închiriere de 98% și un grad de ocupare de 93%.

Investiția Lensa în noul magazin din Colosseum Mall se ridică la peste 120.000 Euro.

Locația este dotată cu un cabinet optometric pentru consultații gratuite și cuprinde o varietate de branduri de ochelari de top precum Dolce & Gabbana, Furla, Love Moschino, Ana Hickmann, Guess, Michael Kors, Versace și multe altele.

Anul anterior, Lensa a înregistrat o creștere de 70% a cifrei de afaceri față de 2021, cu venituri de peste 134 de milioane de lei. În 2022, ochelarii de vedere au generat 71% din totalul vânzărilor înregistrate de Lensa, în timp ce ochelarii de soare au fost a doua cea mai vândută categorie de produse, cu o pondere de 15%, restul vânzărilor fiind generate de alte categorii din portofoliu, precum lentile de contact, soluții și accesorii.

Noul magazin din Colosseum Mall este accesibil clienților începând cu data de 28.07.2023.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.