Lensa, investiție de 120.000 de euro în noul magazin din Colosseum Mall

Colosseum Mall anunță deschiderea magazinului Lensa în centrul comercial. Astfel, atinge un grad de închiriere de 98% și un grad de ocupare de 93%.

Investiția Lensa în noul magazin din Colosseum Mall se ridică la peste 120.000 Euro.

Locația este dotată cu un cabinet optometric pentru consultații gratuite și cuprinde o varietate de branduri de ochelari de top precum Dolce & Gabbana, Furla, Love Moschino, Ana Hickmann, Guess, Michael Kors, Versace și multe altele.

Anul anterior, Lensa a înregistrat o creștere de 70% a cifrei de afaceri față de 2021, cu venituri de peste 134 de milioane de lei. În 2022, ochelarii de vedere au generat 71% din totalul vânzărilor înregistrate de Lensa, în timp ce ochelarii de soare au fost a doua cea mai vândută categorie de produse, cu o pondere de 15%, restul vânzărilor fiind generate de alte categorii din portofoliu, precum lentile de contact, soluții și accesorii.

Noul magazin din Colosseum Mall este accesibil clienților începând cu data de 28.07.2023.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati