Lidl donează un leu către organizația nonguvernamentală World Vision România pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale în perioada 15 noiembrie – 26 decembrie.
Unul din zece copii din mediul rural merge la culcare flămând în fiecare seară, conform raportului Bunăstarea Copilului din Mediul Rural al Fundaţiei World Vision România, lansat în 2020.
Programul „Pâine și Mâine”, derulat de World Vision, își propune să combată abandonul școlar și să contribuie la dezvoltarea copiilor din medii vulnerabile, din județele Cluj, Dolj, Ialomița, Vaslui și Vâlcea, oferindu-le o masă caldă pe zi, dar și ajutor la teme și implicarea în activități educative și de abilități de viață, alfabetizare digitală și ateliere creative, timp de două ore, după programul de cursuri, sub îndrumarea unui cadru didactic. Pe timp de vară, copiii participă la Școala de Vara unde au parte de jocuri educative, sportive și se organizează o excursie de vară, în afara comunității lor.
Jucării de Crăciun
Pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele Lidl în perioada 15 noiembrie – 26 decembrie, 1 leu este donat către World Vision România.
În cei cinci ani de parteneriat cu World Vision, Lidl România, alături de clienții săi, a sprijinit organizația cu peste 6.100.000 lei. Față de începutul programului Pâine și Mâine, în anul școlar 2019 – 2020, 70% dintre copii au primit calificative mai bune și au avut rezultate mai bune la Limba Română, iar 67% dintre copii și-au îmbunătățit rezultatele la Matematică. Mai mult, toți copiii care beneficiază de acest program și-au îmbunătățit abilitățile de comunicare și abilitățile socio-emoționale.
Gama de jucării din oferta participantă la campanie include jucării din lemn, jocuri de construit, jucării educative și multe alte surprize.
În 2020, discounterul Lidl a detronat Kaufland în clasamentul celor mai mari retaileri alimentari, după ce a raportat o cifră de afaceri de 12,8 miliarde de lei, cu doar 27 de milioane de lei mai mult decât sora sa. Discounterul cu 33 de noi magazine deschise în 2020 a înregistrat o creștere spectaculoasă de 31% a afacerilor, în timp ce cifra de afaceri a Kaufland a crescut cu aproape 1 miliard de lei.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ peste 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.