Lidl România a lansat propriul canal de WhatsApp pentru distribuirea catalogului către clienți oferind access rapid și simplu la ofertele disponibile în magazine.
- Canalul este disponibil, în mod gratuit, prin accesarea aplicației și pune la dispoziția clienților catalogul cu ofertele disponbile în magazinele Lidl din țară.
Măsura vine după ce acum 2 ani retailerul a anunțat că nu mai distribuie catalogul în cutiile poștale din orașele în care Lidl este prezent.
În continuare, acesta poate fi răsfoit online, pe Lidl.ro sau pe aplicația Lidl Plus și poate fi găsit și în format fizic, însă doar în magazinele Lidl din România.
Cum funcționează noul canal de WhatsApp?
Pentru a se abona la canalul Lidl România de pe WhatsApp, clienții trebuie să urmeze pașii de mai jos:
1. Să acceseze secțiunea Noutăți din WhatsApp;
2. Să caute „Lidl Romania” în fila Canale;
3. Să apese Urmărește pentru a se abona;
4. Să activeze notificările pentru a primi direct pe telefon catalogul cu oferte disponibile în magazine.
Odată urmați acești pași, clienții vor primi automat notificări cu ofertele săptămânale, disponibile în magazinele Lidl din țară.