Retailerul francez Carrefour va livra prin Bringo în 30 de minute de la plasarea comenzii pentru bucureștenii și ieșenii care locuiesc în proximitatea unor unități Carrefour Market. Serviciul este valabil și pentru Mangalia.
Carrefour și Bringo lansează serviciul de livrare rapidă, în 30 de minute de la plasarea comenzii, față de 90 de minute cât este standardul, în anumite zone din București și Iași, potrivit unui comunicat al companiei.
Astfel, pot primi comanda în jumătate de oră bucureștenii care locuiesc în vecinătatea Carrefour Market Barbu Văcărescu, nr. 154-158 și Drumul Taberei Columbus, nr. 124) și ieșenii din vecinătatea Carrefour Market Iași Palace Mall din str. Palas, nr. 7A, Iași Iulius Mall din Bvd. Tudor Vladimirescu și cel din Șoseaua Arcu, nr. 29.
Toate produsele sunt disponibile la același preț ca cel din magazinele fizice, în contextul în care Bringo nu practică adaos comercial.
Costul livrării este de 9,99 lei la fiecare comandă.
Livrare pe litoral
Totodată, din 12 august și până la închiderea sezonului estival, românii de pe litoral au posibilitatea de a-și comanda prin Bringo produse din Carrefour Market localizat în str. Portului, nr. 44A, Mangalia. În funcție de comandă și proximitatea față de magazin, aceștia pot beneficia de serviciul de livrare rapidă sau standard. Aria de livrare include stațiunile Vama Veche, 2 Mai, Mangalia, Saturn, Venus, Neptun și Olimp.
Costurile produselor sunt cele din magazin, la care se adaugă costul livrării: 9,99 lei/ comandă, dacă aceasta se face în zona supermarketului Carrefour din Mangalia, caz în care ajunge în 30 de minute sau până la 17,99 lei/ comandă pentru livrarea standard, de 90 de minute de la plasarea comenzii, în cazul adreselor ce depășesc aria de proximitate.
Se introduce modelul hibrid de livrare, cu biciclete
O componentă a noului serviciu de livrare rapidă în București, Iași și Mangalia o reprezintă introducerea modelului hibrid de livrare, disponibil odată cu adăugarea bicicletelor electrice, dar și a celor tradiționale, în flota Bringo.
„În urma unui sondaj, am aflat că peste 70% dintre ei vor să aibă acces rapid la produsele Carrefour prin Bringo chiar și atunci când sunt în vacanță la mare. Iar acest insight ne-a dus către două direcții. Pe de o parte, ne-am orientat prioritar către lansarea serviciului de livrare rapidă în câteva orașe, acoperind și zona de litoral. Pe de altă parte, am decis includerea bicicletelor electrice în flota noastră pentru a susține cât mai bine obiectivele de proximitate și livrare expres”, a declarat Ioana Ilie Dobre, Director General Bringo.