Lucrările pentru asfaltarea străzilor și supraînălțarea intersecțiilor din zona Parcului Bazilescu au fost accelerate

0
237

Primăria Sectorului 1 a intensificat în ultima perioadă lucrările de asfaltare și modernizare a străzilor. În prezent, administrația locală a Sectorului 1 are șantiere deschise, în diverse stadii de execuție, pe 31 de artere din această zonă administrativă.

Fie că vorbim de cartierele Chitila, Băneasa, Domenii sau Bucureștii Noi, peste tot se lucrează la asfaltarea unor străzi de pământ sau a unor artere care nu au mai văzut asfaltul de mai bine de 15 ani și care aveau nevoie urgentă de reabilitare.

„Am avut până acum noroc de vreme bună și am lucrat în ritm accelerat în ultima perioadă la asfaltarea și modernizarea străzilor. În cadrul celui mai amplu program de reabilitare a infrastructurii rutiere din ultimii 15 ani, avem șantiere deschise, în diverse stadii de execuție, pe 31 de străzi din Sectorul 1. Am cerut echipelor de pe teren atât rapiditate în execuție, cât și respectarea strictă a standardelor de calitate. Am oprit risipa banului public practicată pe scară largă de fostele administrații și nu voi accepta sub nicio formă lucrări făcute de mântuială, după principiul «lasă că merge și așa»”, a declarat primarul Sectorului 1, Clotilde Armand.

O atenție deosebită a fost acordată în ultima perioadă lucrărilor de modernizare a străzilor din apropierea Parcului Bazilescu din cartierul Bucureștii Noi. Pe arterele din această zonă s-a lucrat nu doar la modernizarea infrastructurii rutiere, ci și la supraînălțarea intersecțiilor pentru securizarea traficului auto. Este vorba despre supraînălțarea intersecțiilor străzii Fanionului cu străzile Olteniei, Munteniei și Moldovei.

„Pentru că pentru mine și echipa mea siguranța pietonilor și a conducătorilor auto este pe primul plan, pe arterele din zona Parcului Bazilescu lucrăm nu numai la modernizarea infrastructurii rutiere, ci și la securizarea străzilor. Fiind o zonă aglomerată și intens circulată, am supraînălțat mai multe intersecții de pe strada Fanionului pentru ca șoferii să fie nevoiți să reducă viteza și am montat covor antiderapant, pentru prevenirea accidentelor rutiere. Mai mult, intersecțiile au fost supraînălțate la nivelul trotuarelor, pentru a permite pietonilor să traverseze în condiții de siguranță. Artere asfaltate ca în palmă și străzi securizate din punct de vedere al traficului auto înseamnă infrastructură rutieră la nivelul marilor capitale ale Europei. Acesta este obiectivul meu și al echipei mele pentru Sectorul 1”, a mai precizat edilul Sectorului 1.

Primăria Sectorului 1 spune că ar mai fi putut să deruleze în prezent lucrări de asfaltare și modernizare pe alte 26 de artere, dar majoritatea din Consiliul Local Sector 1 a refuzat în repetate rânduri, în cursul ultimelor luni, să dezbată proiectele de hotărâri care ar fi permis demararea reabilitării.

Este vorba despre străzile Elena Clucereasca, Islaz, Panait Istrati, Gherghel Paraschiva, Virgil Pleșoianu, Costache Sibiceanu, Butuceni, Intrarea Godeni, Volumului, Craiovei, Pinului, Frasinului, Intrarea Av. Teodor Iliescu, Theodor Aman, Intrarea Grigore Alexandrescu, Intrarea Victor Eftimiu, Iuliu Tetrat, Ioan Zalomit, Aristide Demetriade, Albac, Dionisie Fotino, Constantin Mille, Chile, Intrarea Gheorghe Simionescu, Neajlovului și Siriului.

Aceste străzi sunt un prim pachet dintr-un program mult mai amplu prin care administrația locală a Sectorului 1 și-a propus să aducă toate străzile din această zonă administrativă să fie demne de o capitală europeană. Astfel, Primăria Sectorului 1 a emis ordinul de începere a proiectării pentru nu mai puțin de 274 de străzi din această zonă administrativă. În ordinea finalizării acestor documentații, fiecare stradă va intra în Consiliul Local Sector 1 pentru aprobarea asfatării, modernizării sau reabilitării sale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.