MAM Bricolaj dublează suprafața magazinului din Morarilor și aduce noi categorii de produse

MAM Bricolaj, companie românească specializată pe comercializarea de articole de bricolaj, anunță extinderea magazinului din Șoseaua Morarilor cu încă 1.000 de metri pătrați. De asemenea, compania anunță extinderea grupului prin preluarea integrală a acțiunilor companiei Geomam Pal Group.

Unitatea situată pe Șoseaua Morarilor ajunge astfel la o suprafață totală de 2.000 de metri pătrați, iar în noul spațiu vor fi expuse categorii noi de produse precum instalații electrice, mobilier tapițat, mobilier pentru baie, decorațiuni interioare sau produse pentru curățenie, scrie economica.net.

Magazinul în noul format a fost deschis pe 17 decembrie.

Pentru a consolida poziția MAM Bricolaj în piață, compania preia acțiunile Geomam Pal Group, după o tranzacție în valoare totală de 825.000 lei. În egală măsură, furnizorul de bricolaj s-a listat la Bursa de Valori Bucureşti (BVB) anul acesta și are în plan extinderea la nivel național.

Geomam Pal Group activează în domeniul prelucrării panourilor din pal și mdf. Astfel, MAM Bricolaj devine grup de firme. Odată cu această preluare, numărul total al angajaților ajunge la 102. MAM Bricolaj are în prezent 75 angajați.

MAM Bricolaj lucrează la deschiderea celui de al treilea magazin din rețea, situat în București, în sectorul 6. Deschiderea acestuia este estimată în prima parte a anului 2021, după o investiție de aproximativ 1,6 milioane de euro.

În egală măsură, compania își propune extinderea rețelei de magazine la nivel național, prin noi puncte de lucru în orașele mari din țară. MAM Bricolaj va începe extinderea rețelei de magazine la nivel național în prima parte a anului 2021, printr-un prim magazin în Brașov.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati