Mandatul de arestare în lipsă emis pe numele lui Mario Iorgulescu a fost anulat

Curtea de Apel Bucureşti a anulat luni mandatul de arestare în lipsă emis în urmă cu o lună de Tribunalul Bucureşti pe numele lui Mario Iorgulescu, în dosarul în care acesta este acuzat de omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe.

În data de 5 martie, Tribunalul Bucureşti a admis propunerea procurorilor de emitere a unui mandat de arestare în lipsă pentru Mario Iorgulescu, fiul lui Gino Iorgulescu (preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal) fiind internat în prezent la o clinică din Italia. La puţin timp, Mario Iorgulescu a fost dat în urmărire internaţională de către Poliţia Română, scrie Digi24.

Avocaţii lui Mario Iorgulescu au contestat decizia şi au avut câştig de cauză la Curtea de Apel Bucureşti, instanţă care a anulat decizia tribunalului şi a dispus ca cererea procurorilor să se rejudece.

„Admite contestaţia formulată de inculpatul Iorgulescu Gino Mario împotriva încheierii de şedinţă din data de 05.03.2020, pronunţată de judecătorul de drepturi şi libertăţi de la Tribunalul Bucureşti – Secţia I Penală. Desfiinţează încheierea atacată şi dispune rejudecarea cauzei de către judecătorul de drepturi şi libertăţi de la Tribunalul Bucureşti Secţia I Penală. Definitivă”, se arată în hotărârea Curţii de Apel Bucureşti.

În septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, fiind sub influenţa alcoolului şi a consumului de cocaină.

Procurorii notează că, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe. Anchetatorii explică faptul că Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h, în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie, la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat, care a decedat pe loc. Conform procurorilor, din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati