McDonald’s redeschide ușile bucătăriilor pentru clienți/ Tururi ghidate în restaurantele din toată țara

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, anunță lansarea campaniei McDonald’s Open Days, prin care, în perioada 28 aprilie – 28 mai 2025, restaurantele McDonald’s din toată țara vor redeschide ușile bucătăriilor pentru clienți.

  • Vizitatorii vor descoperi cum sunt selectate ingredientele, proveniența acestora și cum McDonald’s colaborează cu furnizori locali și internaționali de încredere pentru a asigura prospețimea și calitatea fiecărui produs.

Tururile vor fi organizate în restaurantele McDonald’s din toată țara și vor fi susținute de managerii de restaurante.

Cei interesați pot merge la cel mai apropiat restaurant McDonald’s pentru programare.

Pe parcursul tururilor ghidate, participanții vor afla cum sunt preparate produsele emblematice McDonald’s și cum compania respectă promisiunea de a oferi ingrediente de cea mai înaltă calitate.

„Ne dorim să le oferim clienților o experiență educativă, prin care să descopere și să înțeleagă cum sunt pregătite produsele preferate, dar și să le prezentăm procesul atent de selecție a ingredientelor. Colaborăm cu furnizori de încredere pentru a garanta calitatea, iar fiecare ingredient este ales cu grijă, în conformitate cu standardele noastre stricte de siguranță alimentară și responsabilitate socială”, a spus Valentin Truță, Director General Premier Restaurants România.

În prezent, 44% dintre ingredientele utilizate în restaurantele McDonald’s din România sunt de origine locală, ceea ce permite companiei să ofere produse de calitate și să contribuie la susținerea comunităților locale, asigurând, în același timp, un lanț de aprovizionare eficient și responsabil.

Printre acești furnizori se numără Transavia (carne de pui), Toneli (ouă free-range), Râureni (gem de vișine și suc de mere), Agrana (zahăr), Lantmännen Unibake (chifle produse cu grâu cultivat în România), Eisberg (salate și legume proaspete) sau Olympus (lapte pentru cafea). În total, în 2024, cheltuielile pentru ingrediente din România au ajuns la peste 200 de milioane de lei.

De asemenea, McDonald’s folosește ingrediente de calitate din țări precum Germania, cum ar fi carnea de porc sau sosurile, Polonia și Austria – cartofii și laptele utilizat la înghețată sau Țările Baltice pentru carnea de vită din burgeri, de la Biovela, unul dintre cei mai mari producători de carne din Europa Centrală, completează compania.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati