Mediapost Hit Mail, companie ce oferă servicii de marketing relațional încă din 1997, a anunțat extinderea suprafeței depozitului din localitatea Dragomirești și deschiderea unui nou spațiu logistic în Bulgaria. Ambele platforme logistice totalizează aproape 14.000 mp și pot stoca împreună 11.500 de paleți.
Depozitul din România se află în parcul logistic WDP din localitatea Dragomirești, a fost inaugurat în 2019 și extins în martie, anul curent, la o suprafață de 12.000 mp. Spațiul din Bulgaria, gestionat de filiala locală Metrica, achiziționată în 2015, este amplasat în Bojurishte, la o distanță de 15 km de centrul capitalei, Sofia, se întinde pe 1.900 mp și face parte din proiectul Logistic Park Bulgaria.
Mediapost Hit Mail a investit în total 600.000 de euro în echiparea și amenajarea celor două depozite. În continuă expansiune, compania are 130 de angajați în depozitul de la Dragomirești și 10 în cel de la Bojurishte.
„Venim în sprijinul clienților noștri cu servicii de calitate, bazate pe dotări și echipamente la cele mai înalte standarde și platforme informatice moderne și eficiente. Am ales să extindem centrul din România și să adăugăm unul nou în Bulgaria, deoarece fluxurile logistice de e-commerce și cele de logistică promoțională din ambele spații geografice sunt foarte centralizate, astfel că este important să asigurăm capacitate în hub-urile centrale, respectiv București și Sofia. În funcție de trend, avem în vedere extinderi de capacitate, probabil în fiecare an dacă acesta va fi ascendent”, a declarat directorul general al Mediapost Hit Mail, Marian Șeitan.
Mediapost Hit Mail oferă servicii complete de logistică pentru e-commerce, cele mai importante fiind: coletarea comenzilor („pick and pack”), depozitarea mărfurilor dar și servicii adiționale precum gestionarea retururilor, diverse manipulări, sortări și etichetări. De asemenea, clienții pot opta și pentru servicii de call-center, SMS și email marketing, integrate cu cele logistice.
Pandemia a influențat în mod considerabil comerțul online, generând o explozie de comenzi și implicit crescând cererea de servicii complete de coletare și depozitare. Potrivit Asociației Bulgare de E-commerce, genul acesta de afacere a crescut anul trecut în Bulgaria cu 8,8% față de anul precedent. În conformitate cu Institutul Național de Statistică, în România, comerţul cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet au crescut în 2020 cu un procent de 39,7% față de 2019, an în care creșterea față de anul precedent fusese de doar 6,8%.